My daily make-up

SAM_4981

 

Deze vier producten gebruik ik iedere dag!

Op een morgen was ik mij aan het opmaken. Met alweer dezelfde vier producten.  Een combinatie die ik enkele weken geleden voor het eerst gebruikte en sedertdien iedere dag toepas. Ik dacht toen dat het jullie misschien zou interesseren. Dus daarom laat ik ze vandaag aan jullie zien.

SAM_4995

 

Stap 1: De Bourjois BB cream aanbrengen. Dat doe ik met een vochtige spons. Makkelijk uit te smeren en een mooi naturel resultaat. Zoals je ziet is hij alweer bijna op. Dat wordt al rebuy nummer 1587653 😉 Ik ben er gewoon dol op. De kleur is perfect voor mij en de dekking is voor een BB cream meer dan in orde. En duur is hij ook niet.

SAM_4986

 

Stap 2: Bronzer. Dit keer gebruik ik de 02. Het hele jaar, behalve de zomermaanden, gebruik ik de 01. Aangezien ik nu toch een klein beetje kleur heb gebruik ik de 02. Eigenlijk ook omdat mijn lichaam veel sneller bruint dan mijn gezicht. Dus om lichaam en gezicht goed te matchen moet ik een beetje valsspelen. De bronzer gebruik ik over mijn hele gezicht.

SAM_4989

 

Stap 3: Highlighter. Deze shimmer brick lookalike heeft lang ongebruikt in mijn kast gelegen. Té lang. Zeker nu ik ontdekt heb welke beauty het is. Ik veeg met mijn borstel horizontaal zodat ik alle kleurtje heb. Daarna ga ik over mijn jukbeenderen. B-e-a-utiful! De juiste dosis shimmer voor een fancy face.

SAM_4992

 

Stap 4: Mascara. Deze volume vertige van Yves Rocher staat samen op de eerste plaats met de clump defy van max factor. Best mascara ever. Goed volume, goede verlenging, goede kleur en geen samenklontering van de wimpers.

Stap 5 is het aanbrengen van lipstick of lipgloss maar dat is niet iedere dag hetzelfde dus dat zet ik er niet bij.

Heb jij ook een aantal vaste producten die je iedere dag gebruikt?

Written by Eva

6 thoughts on “My daily make-up

Geef een reactie

