Garnier Ultra Doux mythische olijven

ultra doux mythische olijven

Geen olijven in de mond maar in het haar!

Ik heb lang mijn neus opgetrokken voor olijven. Hoe kon iemand die groene dingen nu lekker vinden? Na veel proberen heb ik mezelf olijven leren eten. Nu eet ik ze met plezier. Toen ik olijven zag passeren in mijn postvak begon ik spontaan te watertanden. Helaas zijn deze voor het haar šŸ˜‰ De groene verpakking vind ik er heel goed bij passen. Garnier heeft trouwens zelfs aan de kleinste details gedacht. Zie je dat mooie blaadje waar je de dop moet openmaken? Super!

ultra doux mythische olijven (2)

“In dit nieuw recept voor een intense voeding voor zeer droog en kwetsbaar haar, kiest Garnier Ultra Doux voor een mythische olie met extreme kwaliteiten: vergine olijfolie. Van een duizend jaar oude boom komt dit krachtige elixir: een bron van leven. Deze olie, rijk aan vetzuren en antioxiderende vitamine E, wordt al sinds de Oudheid gebruikt voor zijn zeer voedzame, verzachtende en versterkende eigenschappen. Resultaat: Uw haar is meteen ontward, intens gevoed en hersteld van de wortel tot in de puntjes. Breng uw haar weer tot leven: glanzend haar dag na dag, oneindig veel zachter en zoveel eenvoudiger in model te brengen.”

ultra doux mythische olijven (3)

Welk haar heb ik? Droge, half-gevormde krullen met neiging tot kroezen. Deze producten zouden mij dus op het lijf moeten geschreven zijn. Beide producten ruiken lekker. Zelf herken ik er niet meteen de geur van olijven in maar dat hoeft voor mij niet. De conditioner is mijn favoriet. Maakt mijn haren heel zacht en zo makkelijk doorkambaar. Dat viel mij enorm op. Ik ken geen enkel ander product voor de geest halen die het werkelijk kinderspel maakte mijn haar te doorkammen. Great! Eenmaal mijn haren droog zijn merk ik dat ze wat meer blinken en mijn krullen wat mooier gevormd zijn. Geen mirakelproduct maar verre van slecht.

Shampoo 3,09 euro (250 ml) – Ā Conditioner 3,09 euro (200 ml)

Written by Eva

7 thoughts on “Garnier Ultra Doux mythische olijven

  1. Pingback: My hair routine | Beauties@Work

Plaats een reactie