Calvin Klein “Reveal” parfum

calvin klein reveal

 

Time to reveal a Calvin Klein fragrance!

Enkele weken geleden was mijn parfumflesje leeg. Uiteraard moet er dan een vervanger komen. In een zotte bui besloot ik om eens een totaal nieuw parfum te proberen. Zo koos ik voor het eerst een Calvin Klein parfum.

” Sensueel – Onverwachts – Verslavend
Het erotische vooruitzicht van het spel tussen twee gelijken.
Plagerig dichtbij, maar net buiten bereik.
Een blik is slechts het begin. “

calvin klein reveal (3)

Jullie weten ondertussen al dat ik een zwak heb voor mooie parfumflesjes en dat ik die verzamel. Dit pareltje zal ik dan ook met veel plezier aan mijn collectie toevoegen. Het straalt minimalisme en klasse uit. De vorm vind ik ook vernieuwend. Meestal zijn parfumflesjes lang, smal en rond. Deze is vierkant en compact.  Ideaal voor in de handtas dus. Het glas is zeer stevig en de dop zit goed vast. Je voelt wel dat je een duur product in je handen hebt.

calvin klein reveal (2)

 

Top: ruw zout signatuur, roze peper, zwarte peper, witte peper
Hart: iris, ambergris, solair akkoord
Basis: sandelhout, kasjmier, vetiver

Het belangrijkste blijft natuurlijk de geur. Na één keer spuiten was ik verkocht. Dat wil wat zeggen want ik ben kieskeurig wat parfum betreft. Het parfum is perfect zoals het omschreven wordt: sensueel en verslavend. Ook hier merk je weer direct dat het een luxeproduct is. Geen goedkoop ééntonig zoet geurtje die je na twee uur al moet opnieuw aanbrengen. Dit parfum ruikt van de eerste tot de laatste minuut zo heerlijk. Aanbrengen doe je ’s morgens en ’s avonds ruik je hem nog!

Eau de parfum spray 30 ml € 55,00. Heb jij hem al gespot in de parfumerie?

Written by Eva

4 thoughts on “Calvin Klein “Reveal” parfum

Geef een reactie

