Favourites of May

SAM_4341

 

Welke producten heb ik de afgelopen maand het meest gebruikt?

 

SAM_4342

 

 

De HoneyMania body scrub. Om mooi egaal te bruinen (real or fake) is het best om eerst te scrubben. Zo verwijder je alle dode huid en blijft je bruine kleur langer en intenser. Deze van the body shop ruikt lekker en is net goed qua korrelgrootte.

De bb cream van gosh lag al lang ongebruikt in mijn lade. Nu mijn gezicht toch al een beetje kleur heeft ben ik eindelijk op het punt gekomen dat hij niet meer te donker is. De dekking is aan de lichte kant maar bij warme temperaturen heb ik sowieso liefst geen te dikke laag op.

SAM_4348

 

De terre indienne blush & bronzer gebruik ik ook met veel plezier. Zorgt meteen voor een sunkissed effect! Het mooie patroon maakt het alleen nog maar leuker.

SAM_4344

 

Deze rijke body cream van Rituals heb ik ook weer bovengehaald. Z’n heerlijke geur zit daar zeker voor iets tussen!

De volume vertige mascara van Yves Rocher is echt super. Ik zet hem samen met de clump defy van max factor op de eerste plaats van mijn favoriete mascara’s. En dat wil wat zeggen!

SAM_4339Deze Inglot sleeks cream heb ik standaard in mijn handtas zitten. Mooie rode lippen zonder dat het overdreven is. Ik doe hem zelfs aan om te werken. De heerlijke geur, de aangename textuur, de grappige verpakking Ên de houdbaarheid zorgen voor een tevreden Eva.

SAM_4345

 

Het Parfum Divin van Caudalie is alvast mijn go to parfum voor deze zomer. Een warme, sensuele geur voor een zelfverzekerde vrouw. Het flesje is ook zo mooi. Ik zie het al blinken in mijn verzameling.

Het Flower by Kenzo parfum is mijn all time favourite. Die draag ik dus ook nog af en toe.

SAM_4346

 

Het blush trio van Dr Hauschka is ook een vaste waarde in mijn daily make up bakje. Lekker speciaal met z’n drie kleurtjes. Deze is iets heftiger dan die van Maybelline.

Nog maar pas ontdekt maar nu al grote fan: Morgan Taylor. In het bijzonder van de base coat en top coat. Ze kwamen echt op het perfecte moment want ik zat zonder.

Wat zijn jouw favorieten van mei?

Written by Eva

6 thoughts on “Favourites of May

Geef een reactie

