Travel update

 

 

HPIM5437

Enkele weken geleden schreef ik over mijn citytrip naar Londen. In het bijzonder over de moeilijke zoektocht naar een driepersoonskamer, binnen het centrum én betaalbaar. 

Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij de Travelodge Central City Road. Prijs/kwaliteit dik in orde als ik de reviews mag geloven. De kamers zijn wel nogal basic maar goed voor hun prijs. De ligging is ideaal. Dat is voor ons ook het belangrijkst. We betaalden in totaal 135 euro voor een driepersoonskamer met ontbijt. Niet slecht hé? We zijn dus onder ons budget geraakt. Extra budget voor het shoppen!

Ondertussen is er ook al een citytripje geboekt in eigen land: Tongeren. Ik ben al enkele keren in Limburg geweest en ik vind het daar zo aangenaam. Veel natuur, rustige sfeer en vriendelijke mensen. Wie enkele must visits weet van Tongeren mag die altijd laten weten!

In september ga ik misschien ook nog naar New York. Er is nog niets geboekt maar oh my f*cking god! Zou het? De reis waar ik al mijn hele leven van droom. Het kost me misschien een rib uit mijn lijf maar ik heb het er echt voor over. Zo’n reis maak je tenslotte niet elk jaar (I wish). Ook hier zijn alle tips welkom omtrent goedkoop vliegen, hotels, must visits…

Ik kijk er in ieder geval al naar uit. Mijn bankrekening iets minder…

Written by Eva

7 thoughts on “Travel update

  1. Hai!
    Ben zelf 1 keer met een vriendin naar NY geweest. Heb daar bij mensen thuis geslapen…zg “couchsurfing”.
    Het slapen op de bank idee…maar wij hadden een luxe gastenkamer. Superleuk! Een veel goedkoper!

Geef een reactie

