Sally Hansen Blue Streak

sally hansen blue streak (3)

 

Voor de mensen die zich wat blue voelen op maandag 😉

In mei lanceerde Sally Hansen zes nieuwe kleuren in het Complete Salon Manicure gamma. Eén van die lakjes is deze Blue Streak.

“Met Complete Salon Manicure breng je in één beweging niet alleen een basiscoating, een nagelverharder, een groei stimulerende behandeling, een volle kleur, een topcoating en een gelachtige glans aan, maar bescherm je je nagellak ook nog eens tegen afschilferen.” 

 

sally hansen blue streak (2)

 

Ik heb in mijn lade al enkele van deze CSM lakjes liggen. Geen één daarvan lijkt in de verste verte op deze blue streak. Blue streak is een turquoise tint. Op de foto ziet hij er nogal groenig uit. In het echt zie je meer het blauw naar boven komen. In het begin moest ik wat wennen aan de kleur maar nu zou ik hem niet meer kunnen missen.

 

sally hansen blue streak (4)

 

Deze CSM lakjes behoren tot mijn top 3 aller tijden. Leuke namen, grote inhoud, aangename textuur, handig borsteltje…Lakken hiermee is echt kinderspel.

 

sally hansen blue streak (5)

 

Swatch time! Deze lak heeft trouwens perfect dezelfde kleur als mijn nieuwe bikini. Donderdag ga ik een dagje wellnessen dus dan kan ik mooi met mijn turquoise bikini en nagels verschijnen. Ik hoop dat ik tegen dan al wat in de zon kunnen liggen heb. Turquoise is zo veel mooier bij een bruine huid. Zoniet zal ik even mijn testdoos met zelfbruiners moeten aanspreken…

Exclusief bij Planet Parfum voor 13.99 euro.

Written by Eva

5 thoughts on “Sally Hansen Blue Streak

Geef een reactie

