London snapshots

 

 

SAM_5030

Aangekomen met de ferry in Dover.

 

SAM_5031

Onderweg naar London. Precies de achtergrond van Windows.

SAM_5038

De gang van ons appartement. Twee slaapkamers, twee badkamers, balkonnetje, ruime living en grote open keuken. ’t Was dik in orde!

SAM_5047

 

Het zicht vanop ons balkonnetje. We zaten midden tussen de appartementsgebouwen. Zeer stille buurt en tussen de echte Londoners.

SAM_5071

De tower of londen met duizenden klaprozen ter nagedachtenis van de eerste wereldoorlog.

SAM_5109

 

Precies een sprookjeskasteel!

 

SAM_5116

Westminster Abbey. Ware het niet van de lange file en de kostprijs, dan waren we zeker binnen eens gaan kijken.

SAM_5135

Onze goeie vriend Ben 😉

SAM_5150

 

Een prachtige eekhoorn in Hyde Park. Totaal niet mensenschuw. Hij at zelfs pindanootjes uit de hand van een toeriste.

SAM_5169

Buckingham Palace. Helaas geen royals gespot.

SAM_5183

Harrods. Als ik ooit de lotto win ga ik daar wel eens winkelen. Dear lord wat was alles daar duur 😮

SAM_5184

 

Voor het eerst in m’n leven KFC gegeten. Het was veel lekkerder dan ik verwacht had. Het korstje is lekker gekruid en de kip is zo sappig. Dat ga ik zeker nog eens eten!

SAM_5192

 

En daar in een zijstraat spotte ik plots de Liberty.

SAM_5196

 

Binnen bij Liberty. Qua interieur helemaal anders dan Harrods. Hier was het veel rustiger, goedkoper en gezelliger.

SAM_5198

 

Regent Street!

Ik vond London echt geweldig! Drie dagen was véél te kort om deze stad te ontdekken. I’ll be back 🙂

Written by Eva

6 thoughts on “London snapshots

Plaats een reactie