Schwarzkopf Professional Bonacure

schwarzkopf bonacure

In de eeuwige zoektocht naar de perfecte haarproducten voor mijn beschadigd haar kwam ik op Barberstore.eu terecht. Daar vond ik deze Schwarzkopf Bonacure shampoo en masker.

Schwarzkopf is een merk die iedereen wel kent denk ik. Een budgetmerk die makkelijk te verkrijgen is. Zelf ben ik er altijd tevreden over geweest. Van hun professionele lijn had ik nog niets geprobeerd. Tot nu!

schwarzkopf bonacure (5)

“Schwarzkopf Bonacure Repair Rescue Shampoo bezit de baanbrekende Biomimetic Repair Technology. Dit reinigt beschadigd haar, versterkt de haarstructuur en herstelt de elasticiteit van het haar. Deze biomimetische technologie herconstructeert de haarvezele voor versterkt en glanzend haar al na het eerste gebruik. De Amino Cell Rebuild technologie versterkt de structuur binnen de haarcel waardoor de natuurlijke elasticiteit van het haar wordt hersteld. “

schwarzkopf bonacure (6)

Amai. Als deze shampoo alles doet wat hij zou moeten doen, dan zal ik heel gelukkig zijn. Versterkte haren, extra glans, verbeterde elasticiteit…

schwarzkopf bonacure (2)

“Schwarzkopf Bonacure Repair Rescue Treatment is een diep penetrerende behandeling voor gestrest haar. Ideaal voor haar dat herstructurerende post chemisch en/of mechanische kuren nodig heeft. De Bonacure Repair Rescue Treatment van Schwarzkopf is de meest intensieve behandeling in het Repair Rescue-assortiment. De rijke samenstelling herstelt het beschadigde haar grondig en versterkt het.”

schwarzkopf bonacure (4)

Een masker vind ik altijd heel leuk om te gebruiken. Eigenlijk zou ik het wat vaker moeten doen. De textuur ziet er alvast heel aangenaam uit!

schwarzkopf bonacure (7)

links de shampoo – rechts het masker

Wat vind ik nu van de producten? Ze ruiken allebei lekker. Zo’n typische kappersgeur. De shampoo vind ik niet slecht maar ook niet wauw. Het masker daarentegen. LOVE IT! Tijdens het uitspoelen voelt mijn haar zo zacht. Niet te geloven. Niet te geloven dat dit mijn haar is. Eenmaal droog blinkt mijn haar opvallend meer dan anders. Het ziet er ook veel minder pluizig uit.

Written by Eva

4 thoughts on “Schwarzkopf Professional Bonacure

  1. Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar het masker! Jammer dat de shampoo niet heel geweldig was. Ik ben nog op zoek naar een fijn masker, dus deze gaat op mijn lijstje. Hopelijk dat ik net zo’n wauw-effect heb als jij dan haha!

Plaats een reactie