Project Bikini Body

SAM_3733

Het perfecte bikinilijf heb je natuurlijk niet in één twee drie. Daarom ben ik vorige week al begonnen met enkele stappen te ondernemen!

Als eerste de 30 days squat challenge. Ik zag het passeren op twitter en het leek me wel leuk. De squats kan je gemakkelijk thuis doen en nemen niet veel tijd in beslag. Het schema is ook heel toegankelijk opgesteld voor beginnelingen als mezelf. Terwijl ik dit artikel schrijf zit ik aan dag 9. 100 squats al! Ik maak me wel een beetje zorgen omdat ik nog geen enkele keer spierpijn gehad heb. Ik vind dat raar. De eerste dagen dacht ik nog dat het kwam omdat het aantal squats nog laag lag. Nu zou het toch al lastig mogen beginnen worden hé? Ik zit nog niet halverwege het schema nu dus wie weet wat ik voel na 200 squats 😉

SAM_3696

Mijn drank ga ik ook wat aanpassen. Een glaasje frisdrank is zo snel binnen en er zitten zo veel suikers in. De Ice Tea laat ik even achterwege. Om mezelf toch niet volledig op water te zetten drink ik nu Oasis Zero. Heb je de reclame al gezien op tv? Deze Braambes Framboos versie vind ik echt super lekker.

SAM_3737

Hier bij ons eten we heel graag Italiaans. Wij eten dan ook op een week zeer veel pastagerechten. Pasta is naar het schijnt ook zo’n geniepigaard waar je van bijkomt zonder dat je het door hebt. Vooral de heerlijke sauzen die er altijd bij horen,mmmmm. Een vriendin raadde me daarom deze Skinny Pasta aan. Geen vet, geen zout, geen suiker en veel vezels.

SAM_3757

Chips of druiven?

Mijn zwakke plek is de versnaperingen bij het tv kijken. Ik moet iets eten terwijl ik naar tv kijk. Meestal zijn dat chips. Chips zijn natuurlijk een no-no. Om het voor mezelf realistisch (en aangenaam) te houden ga ik de chips niet volledig verbannen. Mijn plan: 2 keer per week chips bij de tv en 5 keer fruit.

Ben jij al bezig met iets om je lichaam bikini proof te maken?

Written by Eva

5 thoughts on “Project Bikini Body

  1. Zo grappig, ik doe die challenge ook!! Gezien op instagram en nu doe ik met drie blogsters bloggers Go fit. Check m’n blog voor meer uitleg :)))
    Je moet goed doorbuigen en poep goed naar achter duwen, even aanhouden. Boven naar beneden even aanhouden en terug nr boven en dat is een tel. Ik sport vaak en ik had in begin wel pijn. Je moet het toch voelen als je t juist doet :))) ik merk al resultaatven zit aan 130

Geef een reactie

