LCN goodies

lcn (2)

Tijd om een voor mij nieuw merk uit te proberen!

Ja ja, na al die jaren zijn er nog merken die ik moet uitproberen. Zo kwam ik enkele weken geleden in het bezit van enkele LCN make-upjes. Ik ging aan de slag met de twee nagellakjes en de lipgloss.

lcn

Hier zien we de babyroze nagellak met als naam Tender Lace. Een schattige en romantische naam die perfect bij de kleur past. De inhoud van een flesje is 8 ml. Het borsteltje is lang en smal.

lcn (3)

Dit is We’re meant to be. Het eerste die in me opkwam was: chocolade! Al kan dat natuurlijk ook aan de tijd van het jaar liggen 😉 De nagellak heeft een aangename structuur en glanst mooi. Na twee laagjes is de dekking perfect.

lcn (4)

Frosted kiss on the lips! Nog een beetje en mijn lippen zijn echt bevroren met de huidige temperaturen. Ook mijn teint is zoals je kan zien bezig aan zijn allerbeste Sneeuwwitje-imitatie. De inhoud is 6.5 ml. Hij ruikt lichtjes zoet. Een plus voor niet-plakkerig! Parelmoerglans ten top.

Voor meer informatie over de LCN verkooppunten, bel naar +32 (0)9 364 51 10 of mail naar info@neolabo.be

Had jij al gehoord van LCN?

Written by Eva

9 thoughts on “LCN goodies

Geef een reactie

