LCN Under the Sea

lcn under the sea   Klaar voor een Under the Sea avontuur met LCN? lcn under the sea nice to meet aqarius-001   Nice to meet you Aquarius – 8 ml – 5.90 euro Wie denkt aan de zee, denkt aan blauw. Een blauw lakje mocht dus zeker niet ontbreken in de collectie. Een metallic finish had ik niet meteen in gedachten. Zelf ben ik daar niet zo’n fan van. De nagellak is nogal vloeibaar en heeft voor een goede dekking meerdere laagjes nodig. lcn under the sea oh my! sea treasure ahead   Oh my! Sea treasure ahead – 8 ml – 5.90 euro Glitterfest. Now we’re talking! Mooie combinatie van oranje/rosegold glitters. Hier heb ik ze puur aan op m’n nagels. Uiteraard zouden ze er veel beter uit zien als top coat over bijvoorbeeld een zwarte nagellak. Ik wou jullie gewoon duidelijk de kleur en hoeveelheid glitters tonen. lcn under the sea mermaid love - kopie   Mermaid Love – 7.5 ml – 11.90 euro  I saved the best for last! Deze ongelofelijk mooie lipgloss. Hij is nog roder dan op de foto. Echt zo’n femme fatale kleur. De dekking is trouwens subliem. In mijn ogen mag je dit gerust een lip lacquer noemen in plaats van een lipgloss. Hij voelt ook smeuiig aan zonder te plakken. De verkooppunten van LCN vind je op www.neolabo.be Written by Eva

10 thoughts on “LCN Under the Sea

  1. Die lipgloss is inderdaad supermooi! Deze zou je echt wel kopen voor die prijs! Maar die nagellakjes.. hmm ik had die Metallic finish ook nooit zien aankomen. Die glittertjes vind ik wat minder. Ik ben zowieso meer te vinden voor make up dan voor nagellak :p

Geef een reactie

