Rituals Heavenly Hammam oil & Himalaya scrub

rituals

 

Time for some pampering in the bathroom!

heavenly hammam

 

Eva + bad = golden combo. Gemiddeld zit ik er anderhalf uur in. True story. Vergezeld van een drankje, wat muziek en lectuur kan dat zelfs makkelijk oplopen tot twee uur! Enkele jaren geleden ontdekte ik in mama’s lade een heerlijke badolie van Rituals. Braafjes vroeg ik als ik die eens mocht gebruiken.  Niet veel later was ik helemaal verkocht en heb ik zelf het hele flesje opgemaakt. Sorry ma!

Toen ik ergens las dat het Hammam gamma vernieuwd was, kwam deze olie terug onder mijn ogen. Niet veel stondde Heavenly Hammam badolie  klaar op de badrand…

heavenly hammam (2)

 

De verpakking vind ik super. Een chique glazen flacon in prachtig turquoise. De houten dop maakt het af. Het lettertype die doet denken aan de Turkse oorsprong van de Hammam. Werkelijk aan alles is gedacht.

Wat meer over de olie:

* Rustgevende badolie ontspant je lichaam en zuivert de geest.
* Organische Arganolie, rijk aan Vitamine E, verzacht en hydrateert de huid.* Verfrissende Eucalyptus zorgt voor een sensationele revitaliserende geurbeleving.

* Na het afdrogen voelt je huid nog zijdezacht en verzorgd.

heavenly hammam (3)
Op het flesje adviseren ze om 1 à 2 dopjes onder stromend water in je bad te gieten. Al was het maar omdat ik zo lang mogelijk van deze olie wil genieten. Anders had ik ineens het hele flesje in mijn bad gekieperd. Wanneer de olie in contact komt met het water wordt hij wit. Hij mengt mooi en blijft niet alleen aan het wateroppervlak drijven. Voor mij persoonlijk één van de meest relaxerende badolie’s die ik al gehad heb.
himalaya scrub
Scrubben doe ik eigenlijk veel te weinig. Vooral in de zomer heeft het zoveel voordelen. Normaal gezien kies ik een scrub die qua grofheid ergens tussenin zit. Dit keer koos ik voor het iets stevigere werk. Toen ik de zoete amandelolie las kon ik mezelf al helemaal niet meer inhouden!
himalaya scrub (2)
De verpakking van de Himalaya scrub is ook dik in orden. De nieuwe verpakking bevat trouwens 80% meer product. Als dat geen meevaller is! Tijdens het afschroeven van het deksel kwam de hemelse geur mij al tegemoet. Als het mogelijk was dan had ik jullie met plezier door jullie scherm eens laten ruiken. Zo verslavend lekker. Mama gaf mij meteen gelijk. Over het product zit nog een beschermfolie. Die had ik al eerder losgemaakt want de scrub had ik al twee keer gebruikt voor ik deze foto’s nam. Ik kon echt niet meer wachten.
Wat meer over de scrub:
* Revitaliseer je huid met deze fluweel zachte en verkoelende bodyscrub.* Deze zuiverende scrub laat een intens verzorgend olielaagje op je huid achter.

* Verrijkt met de weelderige geur van Indiase roos, en met verzachtende zoete amandelolie.

* Uit de traditionele Ayurvedische wetenschap blijkt dat scrubben een zeer effectieve manier is om je lichaam te zuiveren en de energiestroom in je lichaam te stimuleren. Het proces wordt nog versneld als je daarna een warm bad neemt.

* Bevat oeroud kristalzout uit de Himalaya met een zuiverende en harmoniserende werking voor innerlijke balans en vitaliteit.

* Het eeuwenoude Ayurvedische ingrediënt Verse Munt revitaliseert je lichaam en zorgt voor een verfrissend effect.

himalaya scrub (3)
Zoals ik al zei is deze zoutscrub voor diegene die houden van het wat stevigere werk. Af en toe is dat wel eens nodig en kan dat enorm deugd doen. Een stevige work-out onder de douche noem ik dat. Het olielaagje zorgt er voor dat je huid goed gehydrateerd blijft.
Heavenly Hammam badolie 13.50 euro
Himalaya scrub 18.50 euro
Heb jij graag een scrub met zoutkorrels?
Written by Eva

8 thoughts on “Rituals Heavenly Hammam oil & Himalaya scrub

  1. Rituals heeft zo’n heerlijke scrubs! In de winter gebruik ik altijd de Hammam Hot Scrub omdat die een heerlijke warme gloed over mijn lichaam verspreidt…

Plaats een reactie