SUN by UNE

SAM_4402

 

Vorige maand lanceerde UNE enkele zomer make-upjes. Yours truly kreeg twee items opgestuurd om uit te testen: een lipstick en een liquid bronzer.

SAM_4404

De lipstick luistert naar de naam Breezy Lips Balm. Klinkt cool! Deze lippenbalsem hydrateert en zorgt voor een mooie glans. In de ingrediëntenlijst vinden we onder andere shea boter en zonnebloemolie. Hij is verkrijgbaar in vier tinten. Dit is de kleur 08.

SAM_4410

 

Swatch time! Ik ben heel tevreden met het resultaat. Die donkere kleur zag ik aanvankelijk niet zitten. Gelukkig is de swatchkleur lichter dan ik verwacht had. Minder heavy gepigmenteerd dan een lipstick maar ruim voldoende voor een lippenbalsem.

SAM_4419

 

*Excuses voor de velletjes.* De balm glijdt echt over mijn lippen. Zelfs lang na het aanbrengen voelen ze heerlijk zacht en gehydrateerd. Daardoor vreesde ik eigenlijk dat hij niet lang zou blijven zitten. Think again! Hij overleefde zelfs een warme maaltijd.

13.99 euro

SAM_4412

Als tweede product hebben we de Sun Ideal Youth Serum Bronzer. Een hele mond vol. Deze bronzer is dus gericht op de al wat oudere huid. Steringrediënt:  hyaluronzuur. Deze bronzer zou voor een natuurlijke sunkissed look moeten zorgen.

SAM_4414

Verkrijgbaar in twee tinten: 05 voor blondes en 07 voor brunettes.

SAM_4417

 

Hier zie je de bronzer uitgewreven op mijn huid. De donkerste tint is voor  nog net iets te donker. Binnen een paar sun tan sessies zal hij waarschijnlijk wel matchen met mijn huid. Hij is makkelijk te blenden en zéér zuinig in gebruik.

17.49 euro

Beide producten liggen sinds vorige maand bij Di en Inno. What do you think?

Written by Eva

8 thoughts on “SUN by UNE

Plaats een reactie