Essie Haute in the heat & Roarrrrange

essie summer 2014

 

Vandaag twee lakjes uit de zomercollectie van Essie.

Ik heb er voor jullie de twee mooiste lakjes uitgekozen. Toen ik het persbericht zag schrok ik toch even van sommige kleuren. Die deden me meer denken aan een herfstcollectie. Daar willen we nu, aan het begin van de vakantie, nog lang niet aan denken! Vandaar dus mijn keuze voor het mooie roze en oranje.

essie summer 2014 (3)

 Haute in the heat

“Turn up the chic in this unforgettable hot raspberry. Burn, baby, burn.”

Deze kleur kwam me heel bekend voor. Na even neuzen in mijn nagellakstash vond ik het lakje Style Hunter van Essie uit de lentecollectie. Op google heb ik wat swatches vergeleken en ik zie een zeer minimaal verschil. Haute in the heat is wat meer roze. Anyways, ik vind het een prachtig kleurtje.

essie haute in the heat

On the nails. Woorden die in me opkomen: vrolijk, vrouwelijk, sexy.

essie summer 2014 (2)

 Roarrrrange

“Hello, tiger. Your fashion instinct is anything but basic in this unstoppable bold orange. Meow!”

Rode en roze nagellak heb ik meer dan genoeg. Oranje daarentegen is zeer zeldzaam in mijn stash. Hallo mooie aanvulling! Als kind was oranje mijn lievelingskleur. Bij het zien van deze nagellak weet ik weer waarom.

essie roarrrrange

Dit is toch wel hét perfecte oranje? Wauw. Hier word ik even stil van. De kleur doet me denken aan heerlijke sinaasappels en aan Nederland. Ik ben er nu al zeker van dat ik deze kleur vaak ga dragen deze zomer.

Sinds vorige maand in de winkel voor 10,99 € (13,5ml). Welke van de twee zou jij kopen?

Written by Eva

4 thoughts on “Essie Haute in the heat & Roarrrrange

Geef een reactie

