Inglot goodies

inglot

 

Mijn eerste kennismaking met Inglot!

Tijdens de press days kreeg ik een leuke goodiebag van Inglot met 3 producten. Vandaag toon ik jullie een lipgloss en een single oogschaduw.

inglot (5)

 

De bekende magneetsluiting! Heel handig trouwens. Geen kapotte nagels meer door het openprutsen van een deksel. Ik vind het ook zeer stylish. Lekker minimalistisch. Dit is trouwens de kleur shine 030. Nu te koop in de winkel in Hasselt voor 7 euro.

inglot (4)

Golden shimmer FTW. Zo’n kleur waar je echt niet mee kan missen. Aanbrengen over het bewegend ooglid, zwarte wing en klaar! Wat me trouwens meteen opviel was de zalige textuur. Zo zacht. Yep, ik ben fan 🙂

inglot (2)

Next is deze sleeks cream lipgloss in kleur 93. Een felrode kleur. Deze verpakking vind ik super grappig. Precies zo’n buisje van in de les chemie. Of voor de horrorfans: afgetapt bloed 😉 Deze kan je kopen voor 13 euro.

 

 

inglot (3)

 

De lipgloss heeft zo’n schuin afgesneden applicator zoals 90% van de lipglossjes. De geur is he-le-maal mijn ding. Zo zoet dat ik bijna wou proeven. De kleur is een combinatie van rood, roze en oranje.

inglot (6)

 

Op de lippen is de kleur minder fel. In dit geval kon dat geen kwaad. Niet plakkerig en voelt voedend aan. De glans is heel mooi. De houdbaarheid valt voor een lipgloss ook goed mee. Ook deze valt in de smaak!

Een zeer leuke en positieve kennismaking met Inglot. Ben jij fan?

Written by Eva

 

11 thoughts on “Inglot goodies

  1. Oh my, de oogschaduw is ook wel hella gorgeous hoor! Ik vond het systeem van INGLOT ook top, maar je kan ze ook handig op elkaar stapelen. Gurl, that gloss! Jammer dat hij op de lips niet zo intens is.. Because it’s FAB!

Plaats een reactie