Let the summer dance with Bourjois!

bourjois summer festival

 

Sinds kort liggen er weer enkele mooie nieuwigheden van Bourjois in de winkels. 

 

bourjois summer festival (2)

 

We beginnen met de Rouge Shine Edition in Raspberry Kiss. De rouge shine edition bestaat al een tijdje. Zelf heb ik hier al een prachtige rode lipstick van. Nu komen er dus twee tinten bij: raspberry kiss en sunset peach. Leuke namen voor leuke kleurtjes!

 

bourjois summer festival (3)

 

Raspberry kiss ziet er in de verpakking nogal donker uit. Ik vreesde even dat het wat too much zou zijn voor mij. Gelukkig viel de kleur op de lippen wat zachter uit. Het is een sensuele, warme, fuchsiatint. In het echt zie je nog beter de paarse ondertoon. De lipstick maakt zijn naam waar want shine geeft hij zeker. Hij voelt ook enorm smeuiig en zacht op de lippen.

 

bourjois summer festival (4)

 

De liner feutre heb je op mijn blog waarschijnlijk ook al eens zien passeren. Een eyeliner met felt tip voor de perfecte wing. Naam van deze beauty: gold shine. Deze is trouwens limited edition.

 

bourjois summer festival (6)

 

De Volume 1 seconde mascara. Bestaat in de ‘gewone’ versie en in waterproof. De verpakking vind ik heel leuk. Het rubberen borsteltje heeft korte en lange stekeltjes. Je kan probleemloos opbouwen in verschillende laagjes.

 

 

bourjois summer festival (7)-001

 

Hier draag ik de mascara en de eyeliner. De mascara zorgt voor een mooi volume zonder mijn wimpers te laten samenklonteren. Hij maakt ze ook wat langer en geeft een intens zwarte kleur. De eyeliner is met zijn goud/bronzen kleur zeer feestelijk. Het aanbrengen gaat heel vlot. De tip glijdt soepel en de kleurafgave is perfect.

 

bourjois summer festival (5)

 

De cream blushes zijn ook zeer geliefd bij beautyliefhebbers. Terecht! Van deze komen twee nieuwe kleurtjes uit waarvan deze tropical coral. Een bruine blush met oranje ondertoon. In de pan zie je wat microshimmer maar op het gezicht zie je dat niet meteen. Als je met je vinger over de blush gaat, dan smelt hij. Je hebt er echt niet veel van nodig. Je kan hem mooi inwerken en in je huid blenden.

Rouge Edition Shine : 12,99 €

Liner feutre : 11,99€

Mascara Volume 1 Seconde : 15,99 € 

Sun Cream Blush : 10,99€ 

Ik kan alleen maar zeggen dat deze producten mij weer goed bevallen zijn en dat Bourjois voor mij alweer bewezen heeft dat het een uitstekend budgetmerk is! Ben jij ook fan van Bourjois?

Written by Eva

 

9 thoughts on “Let the summer dance with Bourjois!

Geef een reactie

