Going blurple!

essie sally hansen

 

Niets zo relaxerend als nagels lakken en vijlen!

Het Essie setje is een cadeau van bestie Delphine. Ze kreeg het cadeau bij de kapper. Zelf heeft ze gelnagels dus met nagellak is ze niet zo veel. De lieve schat dacht meteen aan mij. Zodoende mocht ik dit pakje in ontvangst nemen. Bedankt lieve schat!

essie no more film (2)

 

Links zien we een base coat die voor extra glans en versteviging van de nagels zou moeten zorgen. Rechts zien we de kleur ‘no more film’. Wat opzoekingswerk leerde me dat dit lakje uit de Resort collectie van 2012 komt.

sally hansen file

 

Vooraleer ik mijn nagels lak, wordt er geprepped. De vorige nagellak verwijderen en mijn nagels terug mooi in vorm vijlen. Daarvoor gebruikte ik deze goeie vijl van Sally Hansen. Stevig materiaal waar je goed mee kan shapen. Op de foto zie je het misschien niet maar de vijl is uitgehold.

De laatste weken zijn een echt drama geweest. Ingescheurde nagels tot en met. Pijnlijke taferelen…Momenteel ben ik de trotse (sarcasme) bezitter van 10 stompjes.

essie no more film

 

Let dus niet op de vreselijke vorm van mijn nagels. Nagelbed kun je niet vijlen. No more film is iets tussen paars en blauw. I like it! De kleur is wel zeer moeilijk vast te leggen op foto. In het ene licht ziet hij er al wat paarser uit. Dekte trouwens perfect in één laagje. De top coat zorgt inderdaad voor een mooie glans. Dat sterker maken vind ik moeilijk om te controleren dus daar doe ik geen uitspraak over.

Hebben jullie blurples in de stash?

Written by Eva

5 thoughts on “Going blurple!

  1. Wat lief dat je dit setje hebt gekregen ! Ontzettend pijnlijk kunnen ingescheurde nagels zijn, ik weet er alles van. Ze scheuren regelmatig bij mij in, halverwege het nagelbed. Uitgroeien kan weken duren. Dus sterkte ermee! On topic: ik heb een aantal blurples in mijn stash, maar grijp nu zelf meer naar turquoise (voorspelbaar he) en koraal lakjes.

Plaats een reactie