EOTD Glimmer and glow

SAM_4166

 

Na lange tijd nog eens een ooglook!

Het was ondertussen al bijna letterlijk een eeuwigheid geleden dat ik nog een ooglook maakte. De afgelopen weken zijn heel druk geweest en dan ik heb geen zin in veel make-up (lees: veel oogschaduw). Een ooglook tegen mijn zin maken, dat kan en wil ik niet. De drukke periode is zo goed als voorbij dus ik had terug tijd voor een ooglook.

Wat heb ik gebruikt:

– dr hauschka brushes

– touche éclat van Yves Saint Laurent

– make up for ever high definition primer

– glimmer en glow palette van studio makeup

– green pride volume mascara van Une

SAM_4168

 

Die primer van mufe is eigenlijk totaal niet voor oogschaduw bedoeld. Ik doe gewoon graag zotte dingen. Zoals make-up ‘verkeerd’ gebruiken. Deze sample was toch bijna op dus waarom niet. Kwaad kan het toch niet echt hé.  De Dr Hauschka brushes gebruik ik altijd dus nu ook.

SAM_4173

 

Dit palette bracht ik mee van Parijs. Ik ben dol op Parijs! Zoals je ziet bevat elke kleur shimmer. Too much? Never! Deze dame deinst er niet voor terug om een ooglook te maken met enkel glitteroogschaduw. Dat heb ik dan ook gedaan. De eerste twee kleuren van de bovenste rij en de voorlaatste van de onderste rij om precies te zijn.

SAM_4183-001

 

Afwerken deed ik met een vleugje zwarte mascara. Mijn nieuwe chou, de touche éclat, gebruikte ik om mijn binnenste ooghoek op te lichten, mijn donkere kringetjes wat lichter te maken én onder mijn wenkbrauw om die wat te liften. Talk about a multifuntional product!

SAM_4179-001

 

Voila, dit is ‘m dan 🙂

Alle feedback is welkom 😉

Written by Eva

11 thoughts on “EOTD Glimmer and glow

Geef een reactie

