Press Days Part 3

press days (34)

 

Tijd voor het allerlaatste deel!

Appletree, Comprendo en oSérieux organiseerden hun press day in hetzelfde gebouw. Altijd handig, zo drie vliegen in één klap! Daar werden we verwelkomd met candy. Buiten stond ook nog een oliebollenkraam. Calorieën heb ik die dag niet geteld 😉

press days (35)

 

We beginnen met mijn goeie vriendin Sally. Deze color frenzy lakjes zien er zooo mooi uit. De tweede en derde van rechts gaan op de wishlist!

press days (36)

 

Sinds begin deze maand zijn er zes nieuwe kleuren toegevoegd aan het complete salon manicure gamma. De blauwe zal ik binnenkort swatchen voor jullie.

press days (38)

 

De lakjes van Les couleurs de noir zien er anders ook niet mis uit! Doe mij maar de rode en bordeaux tint.

press days (39)

 

Onlangs brachten ze ook een CC cream op de markt.

press days (40)

 

Rimmel lanceert deze prachtige nagellakjes uit de Rita Ora collectie. Ik heb helemaal gek van de pastelkleurtjes.

press days (41)

 

Deze twee stoere armbanden van Patrizia Pepe maken elke rock chick look helemaal af. Want!

press days (42)

 

Ik wist niet dat Jane Iredale zo veel mooie make-up heeft!

press days (43)

 

Op naar het laatste bureau van de dag: Pravda. Zo’n bar zou ik thuis ook wel willen 🙂

press days (44)

 

Lovely shoes by Steve Madden.

press days (45)

 

Retro-touch met Edith & Ella.

press days (46)

 

Jezelf goed beschermen voor je de zon in gaat met Bergasol. En erna met aftersun.

press days (47)

 

Bio oil is goed gekend bij beautylovers. Zelf heb ik er geen ervaring mee.

press days (48)

 

Een bacardi-cola om de dag af te sluiten. Moe maar voldaan keerde ik terug naar huis met mijn hoofd vol info, mijn buikje vol eten en mijn fototoestel vol foto’s. Nog eens bedankt aan alle pr bureau’s voor de lieve en warme ontvangst en natuurlijk mijn vriendinnetjes Zoë, Sophie, Inez en Natasja voor het aangename gezelschap. Tot de volgende!

Written by Eva

4 thoughts on “Press Days Part 3

Plaats een reactie