Favourites of March

SAM_3867

 

Alweer een maand voorbij!

 

SAM_3870

 

Ik zei het al vorige week. Allemaal olie wat de klok slaat ten huize B@W. After oil en fortune oil voor onder de douche. Soepele,zachte en goed gehydrateerde huid als resultaat. De amandelolie van l’occitane mag mee in bad. Relax to the max!

 

SAM_3875

 

De motion lotion maakt mijn krullen fabulous en wilder dan ooit te voren. You’re gonna hear me roar! Het bonacure masker doet ook wonderen. Zachte en glanzende haren binnen handbereik.

 

SAM_3876

 

De nieuwe invisible dry deo van Dove. Een heerlijke, zachte, frisse, poederige geur. Grote liefde! Geen vlekken op mijn donker kledij trouwens. Sinds het nieuws van haar zelfmoord heb ik de L’wren Scott eau de beauté terug bovengehaald. Ideaal voor een verfrissingsbeurt tussendoor. Mijn gelaat is bezig aan een tweede (en hopelijk laatste) pubertijd. Deze wash peeling helpt me al wat in de goede richting.

 

SAM_3881

 

Ja, alweer de clump defy mascara. Die zit er iedere maand in denk ik xD Het is dan ook mijn favoriete mascara. De happy light foundation van Bourjois heeft nu de bb cream van bourjois vervangen in mijn routine. De  happy light is luchtiger en beter voor mijn huid in warme temperaturen. De maxi delight bronzer helpt me alvast aan een sunkissed look.

 

SAM_3884

 

Mijn felroze Pupa lipstick. Deze stempel ik op mijn lippen om het resultaat wat meer workproof te maken. In het midden mijn favoriete parfum: flower by Kenzo. Nu de zon volop schijnt, ruik ik hem nog liever! De rouge Dior lipstick draag ik ook meerdere dagen per week. Zo’n goede pigmentatie en long-lasting. De kans is groot dat ik deze opnieuw koop.

Welk product heb jij vaak gebruikt de afgelopen maand?

Written by Eva

9 thoughts on “Favourites of March

  1. Wat een fijne favorieten! De fortune oil van Rituals heb ik ook onlangs gekocht, heerlijk spul! Ik ben benieuwd geworden naar de nieuwe douche olie uit de nieuwste zomer lijn. Ik ben benieuwd naar de motion lotion.. perfect bouncende krullen is ook waar ik naar op zoek ben! Ik zou het resultaat wel eens willen zien!

Plaats een reactie