Go Pastel with Pronails Early Adopter and Instant Antidote!

pronails bleached (3)

 

Pastel is dé nagellaktrend deze lente/zomer!

Alle goede nagellakmerken hebben dus onlangs wel enkele pastellakjes gelanceerd. Zo ook Pronails. Een merk die je misschien al eerder zag op mijn blog.  Hun Bleached collectie bevat onder andere de twee lakjes die ik jullie vandaag laat zien.

 

pronails bleached (4)

 

 

Wat zegt Pronails zelf over de lakjes:

  • Professionele kwaliteitsvolle nagellakkleur
  • Ideale dekking in 2 lagen
  • Langdurig houdende formule met hoogglanzende afwerking
  • Vrij van formaldehyde, tolueen en dibutylftalaat

 

pronails bleached (5)

 

De lakjes hebben een inhoud van 10 ml. Onderaan het flesje vind je de naam en het nummer van de lak. Het borsteltje is recht, lang en smal. De textuur is niet te lopend en niet te stroperig. Ideaal dus. Hij blijft ook goed zitten.

 

pronails bleached (2)

 

Early Adopter

Doet deze kleur jou ook denken aan pistache-ijs? Mij alvast wel. Op het eerste zicht lijkt het misschien op mint maar deze lak is echt meer groen. Ikzelf heb de test gedaan en er een mintlakje naast gehouden en je ziet een duidelijk verschil. Deze is groener. Het mintlakje had meer een blauwe ondertoon.

 

pronails bleached

 

Instant Antidote

Van dit uber-roze kleurtje word je toch gelukkig? In mijn hoofd zong ik al ‘I’m a barbie girl, in the barbie world’ 😉 Ik heb die dag vaak naar mijn nagels gekeken want ik ben het niet gewoon zo’n eyecatcher. Deze zomer als mijn handen mooi bruin zijn zal ik dat kleurtje vaak dragen.

Deze schatjes kan je hier kopen voor 12.50 euro. Heb jij al pastelkleuren in je stash?

Written by Eva

12 thoughts on “Go Pastel with Pronails Early Adopter and Instant Antidote!

Geef een reactie

