RainPharma After Oil calming botanical touch

rain pharma after oil

 

Getest en goedgekeurd!

De laatste tijd ben ik helemaal into olie. Voor de verandering eens niet voor mijn haar maar voor mijn lichaam. Mijn droge huid heeft er zo veel deugd van. Alsof de goden er mee gemoeid waren kreeg ik deze After Oil van RainPharma.

 

rain pharma after oil (2)

 

“After Oil is geen doucheolie, geen bodylotion, geen lichaamsolie. Het is iets anders. De After Oil van RainPharma is een huidolie voor in de douche. Niet om u te wassen, maar om de huid te voeden en soepel te houden.”

De After oil is beschikbaar in vier geuren:

  • A Zest Of Happiness: frisse citrusachtige geur met oa. essentiële oliën van mandarijn, citroen en sinaasappel.
  • Calming Botanical Touch: zachte kruidenachtige geur met oa. essentiële oliën van lavendel, pompelmoes en sandelhout.
  • Lemony Vanilla Hugs: zoete geur met oa. essentiële oliën van vanille, citroengras en cipres.
  • Sweet Morning Mint: houtige muntgeur met oa. essentiële oliën van pepermunt, rozemarijn en cederhout.

 

rain pharma after oil (4)

 

 

Dikke plus voor het pompflacon. Handig in gebruik en mooie tekeningen. De olie zelf is geel van kleur en ruikt heerlijk. Met de inhoud van 250ml kan je wel een eind weg.

 

rain pharma after oil (3)

 

Voor je uit de douche komt breng je dus de olie aan. Weg van het water! Je masseert hem wat in en daarna lichtjes afspoelen. Daarna jezelf droogdeppen met een handdoek en klaar! Echt een klein extra stapje in je doucheroutine die wel een groot effect heeft. Mijn huid voelde echt zo heerlijk zacht aan. Wat een verschil met vroeger. Dan was mijn huid altijd droog en trekkerig. Nu is hij soepel en zacht. Ik heb zelfs geen body lotion meer nodig na het douchen!

Ik kan dit product (17,95 euro voor 250ml) van Belgische bodem zeker aanraden. De verkooppunten vind je hier. Welke geur spreekt jou het meest aan?

Written by Eva

7 thoughts on “RainPharma After Oil calming botanical touch

  1. Pingback: Rainpharma salt scrub | Beauties@Work

Plaats een reactie