Bourjois Violine Hypnotique

SAM_3844

Because there’s no such thing as too many nail polishes!

Dit prachtige lakje met de naam Violine Hypnotique komt nog uit de Arctic Chic collectie van Bourjois. Toen ik de prachtige shimmer zag was ik om. Alles wat blinkt kan dit ekstertje moeilijk weerstaan 😉

SAM_3847

 

Ik ben enorm fan van de Bourjois 1 seconde lakjes. Voor mij hebben ze de meest aangename structuur om mee te lakken. Verder vind ik de borstel goed in de hand liggen om te lakken.  Hij is ook qua vorm ideaal om snel te lakken.

SAM_3841

 

De kleur is heel speciaal. Een mix van paars en bordeaux met rode shimmer. Je kan er blijven naar kijken en nieuwe kleuren ontdekken. In het zonlicht is de shimmer echt betoverend mooi!

SAM_3851

 

Waar ik nog het meest van allemaal blij mee ben is dat het een ideale dupe is voor één van m’n favoriete lakjes die limited edition was en dus niet meer (of moeilijk) verkrijgbaar is. Links zie je Violine Hypnotique van Bourjois, rechts Jaipur van Herôme. Jaipur ziet er iets roder uit maar dat komt omdat die op het moment van de foto nog aan het opdrogen was. Aan de swatches zie je heel duidelijk dat het allebei lakjes zijn met een paarse basiskleur en een toets van bordeaux shimmer.

Wat vind jij van Violine Hypnotique?

Written by Eva

 

8 thoughts on “Bourjois Violine Hypnotique

Geef een reactie

