Rimmel lasting finish colour rush ‘On Fire’

rimmel lasting finishing colour rush

Maak kennis met de hydraterende lipbalm in potloodformaat.

Yes, nog een merk die met een lippotlood op de markt komt. Uiteraard moet ik deze Lasting Finish Colour Rush van Rimmel testen. Het product wordt omschreven als een hydraterende lippenbalsem die voor levendig gekleurde lippen zorgt.

rimmel lasting finish colour rush

De verpakking is mooi en handig. Hij heeft dezelfde kleur als de balm dus je zult hem makkelijk vinden in je stash. Onderaan draaien om het potlood naar boven te doen komen. De zilveren letters en het Rimmelkroontje zorgen voor een speels accent.

rimmel lasting finish colour rush (2)

Even een swatch op de hand. De kleur is minder fel dan ik verwacht had. Het is natuurlijk een balm en geen lipstick. Hij gleed over mijn huid. Love it! De zoete geur is voor mij een leuk detail.

rimmel lasting finish colour rush (3)

Va va voom! Zie je hoe mooi hij glanst? Hij voelt ook heerlijk aan op de lippen. Waar ik enorm over te spreken ben is de houdbaarheid. Ik heb deze 6 uur opgehad. Op het einde van de avond zat er nog altijd kleur op. Zelfs na een warme maaltijd! Niet het soort droge boel met een randje rond je lippen. Gewoon zoals je ziet op de foto maar dan iets minder glanzend en iets minder gepigmenteerd. Achteraf ook geen last gehad van droge lippen.

Ik ben echt serieus onder de indruk en kan met de hand op het hart zeggen dat dit de beste budgetvariant is die ik tot nu toe kunnen testen heb. Noteer alvast 1 februari in de agenda dames. Vanaf dan liggen deze potloodjes in de winkel voor 9.99 euro. Ā Er zijn nog vijf andere kleuren.

Written by Eva

11 thoughts on “Rimmel lasting finish colour rush ‘On Fire’

Plaats een reactie