NYC Smooch Proof Lip Stain in ‘Rock on Ruby’

nyc smooch proof  lip stain

Vorige week vierden we Valentijn. Op die dag mochten red lips niet ontbreken!

Op Valentijn wordt er veel gekust. We willen natuurlijk geen kostbare tijd verspillen door onze lipstick bij te werken. Onze boyfriend helemaal besmeuren met rode lipstick lijkt me ook geen goed idee. Daarom, ladies, is een lip stain onze redder in nood!

Deze lip stain is mijn allereerste. Nu ik er zo over nadenk snap ik niet waarom ik dit niet eerder gekocht heb. De hele dag door flawless lips. Hoe makkelijk kan het leven zijn?

nyc smooch proof lip stain

Deze lip stainRock on Ruby’ van NYC leek me perfect.

nyc smooch proof lip stain (2)

“Op water gebaseerde, vederlichte formule verrijkt met hydraterende provitamine B5.”

nyc smooch proof  lip stain (2)

Ik heb mijn best gedaan om binnen de lijntjes te kleuren 😉 Het is niet perfect gelukt maar dit is natuurlijk een close-up. In het echt zag je de foutjes niet.

Een lip stain is dus iets voor de geduldige, wat meer ervaren beautylover. Foutjes corrigeren is niet eenvoudig. De boodschap is dus traag en goed werken. Ik heb eerst mijn lippen omlijnd en ze daarna ingekleurd. De kleur is goed naar wens op te bouwen. Tijdens het aanbrengen voelt de stain nat aan maar hij droogt snel. Hij zou dus 16 uren moeten blijven zitten. Zo lang heb ik hem wel niet gedragen 😉 Wel meer dan lang genoeg om te kunnen bevestigen dat hij enorm goed blijft zitten. Zelfs na een warme maaltijd!

Voor z’n luttele 3.99 euro kan ik niet anders dan deze lip stain tot een budgettopper verklaren!

Written by Eva

8 thoughts on “NYC Smooch Proof Lip Stain in ‘Rock on Ruby’

  1. I do like the color on you, but a felt-tip lip product just seems a little weird! Plus I am really really bad at lining my lips, so if it’s not easy to correct the mistakes, chances are I’ll just make a mess!

Plaats een reactie