Get to know me better tag

SAM_3653-001

Lang geleden dat hier nog eens een tag verscheen. Vandaag kunnen jullie mij nog beter leren kennen 🙂

Geboortejaar: 1991.
Hoe lang ben je? 1m77 denk ik. Geloof het of niet maar ik ben nog aan het groeien op mijn 22ste!
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Amai, het is al kwart na tien! De vorige keer dat ik op mijn gsm keek was het nog kwart voor negen.
Waar ben je op dit moment? In mijn bed met wat muziek op de achtergrond.
Single/Relatie? Single.
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Koppig, lief en betrouwbaar.
Guy-/Girlcrush: Dat kunnen er veel zijn. Om mezelf het wat gemakkelijk te maken ga ik voor landgenoten kiezen. De eerste namen die in me opkomen zijn Guga Baul en Joke Devynck.
Wat zou je op dit moment graag willen? Een reisje naar de zon. Gewoon heerlijk aan het zwembad liggen met een goed boek en een cocktail in de hand.
Wat is je doel van het leven? Genieten!
Waar ben je bang voor? Het leven die stilletjesaan onbetaalbaar wordt voor mensen van mijn generatie.
Heb je je rijbewijs? Hopelijk binnenkort!
Nagellak of lipstick? Allebei! Ik moet sowieso een kleurtje hebben op mijn nagels én lippen.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer! Alles is leuker, gezelliger, mooier in de zomer.

rimmel lasting finish colour rush (3)

Wil je ooit gaan trouwen? Ik denk het wel.
Ben je een healthy-freak? Absoluut niet. Ik eet wel iedere dag mijn groentjes en zo maar voor de rest ben ik niet zo bezig met gezond eten. Gelukkig heb ik een goed metabolisme waardoor ik eigenlijk alles mag eten zonder veel bij te komen. Lichaamsbeweging heb ik ook genoeg.
Wat voor kleur haar/lengte heb je? Donkerbruin tot net onder mijn schouderbladen.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Een bikini, een jeans shortje, een skinny broek in pastelroze…Qua make-up een MAC bronzer en een Chanel lipstick.
Heb je tattoos/piercings? Nee.
Draag je een bril? Yes!
Wat is jouw perfecte pizza? De BBQ pizza van Pizza Hut. Het spek haal ik er wel af want dat lust ik niet. Die saus is echt zooooo lekker.
Wat is je favoriete eten/drinken? Ik ben dol op frieten. Echte Belg hé 🙂
Wat is je favoriete parfum? Flower by Kenzo.
Wat is het laatste wat je kocht? Twee sportieve topjes van Hilfiger Denim.
Wat deed je vanochtend om 8:00? Toen sliep ik nog.
Favoriete ijsje? Coupe brésilienne. Die slagroom, caramelsaus en nootjes mmmm.
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik sta nooit vroeg op, tenzij het niet anders kan.

SAM_0092

Wat zijn je plannen voor 2014? Die kun je hier lezen.
Met hoeveel kussens slaap jij? 2
Ben je een ochtend of een avond persoon? 500% avondpersoon.

De laatste vragen heb ik weggelaten omdat ik de lay-out verprutst had xD don’t ask

7 thoughts on “Get to know me better tag

  1. Haha we’re the same. I’m not a morning person, either. Sometimes I enjoy waking up early because I can get so much more done, but most of the time I’m like “ahhhh it’s SO EARLY!”

Plaats een reactie