Happy New Year + voornemens

SAM_3340

It’s 2014!

Met een dagje vertraging wens ik jullie allemaal een gelukkig Nieuwjaar. Hopelijk heb je net een leuk feestje achter de rug en misschien heb je ook enkele leuke cadeautjes in ontvangst mogen nemen. In 2014 wens ik jullie veel liefde, vriendschap, een goede gezondheid en natuurlijk héél veel beauty!

Bij het nieuwe jaar horen voornemens. Voor ik aan die van 2014 begon, heb ik die van 2013 opnieuw gelezen. Zou ik er veel waargemaakt/volgehouden hebben?

Sport: Ik heb de eerste vier maanden cardiotraining gedaan. Helaas heb ik dat niet volgehouden. Door mijn werk heb ik wel enorm veel beweging en ik stap ook naar mijn werk waardoor ik wel veel kilometers afleg.

Reizen: Ik ben in april naar Maastricht geweest en in oktober naar Parijs. Twee mooie citytrips waar ik enorm van genoten heb.

Werk/school: Op 5 april heb ik werk gevonden. Ik werk er nu nog altijd. De tijd vliegt enorm. Ik herinner me mijn eerste dag nog alsof het gisteren was. Mijn opleiding bij Syntra heb ik ook succesvol afgerond.

Bloggen: Ik blog nog altijd met veel plezier. Ergens dit jaar ben ik overgeschakeld naar om de dag een bericht posten. Zo geniet ik veel meer van het bloggen en is het goed te combineren met mijn werk. Begin dit jaar kreeg ik ook een nieuwe camera die mij nog iedere keer gelukkig maakt als ik hem gebruik. Met de nieuwe lay-out ben ik ook heel blij.

Een score van 3/4. Bijlange niet slecht, al zeg ik het zelf! Tijd voor de voornemens van 2014:

Gezondheid: Dit jaar zou ik graag meer fruit eten. Ik eet over het algemeen wel gezond. Mijn dagelijkse portie groenten heb ik zeker binnen maar het fruit durf ik al eens vergeten. Soms sla ik het ook over omdat ik te lui ben om het eerst te wassen en te snijden. Shame on me.

Bloggen: Dit jaar zou ik graag wat meer vooruit schrijven. Meestal schrijf ik maar het artikel de avond voor ik het publiceer. Dat zorgt dikwijls voor onnodige stress. Als ik enkele artikels klaar staan heb hoef ik me geen zorgen meer te maken dat ik nog snel artikels moet schrijven als ik ’s avonds moe van mijn werk kom. Er kan ook op vrije dagen onverwacht iets tussen komen waardoor ik geen tijd heb om artikels te schrijven. Met vooruit schrijven is dat allemaal opgelost.

Rijbewijs: Dit jaar moet ik toch echt wel mijn rijbewijs halen. Het openbaar vervoer is verre van perfect. De auto is er, de kennis en ervaring zijn er….

Reizen: Ook dit jaar zou ik graag weer enkele reisjes maken. Dat mogen gerust citytrips zijn. Het liefst van al zou ik op reis gaan naar de zon. Italië of Griekenland lijken me wel leuk. Nu enkel nog een reispartner vinden…

Friends and family: Ik zou meer tijd willen vrijmaken voor vrienden en familie. Het is sowieso al moeilijk om af te spreken want de ene moet werken, de ander moet studeren…Een datum vinden die voor iedereen past is al lang geen makkie meer. Met familie bedoel ik in het bijzonder mijn grootouders. Het is cru gezegd maar die kunnen er even goed in 2015 niet meer zijn.

Wat zijn jouw voornemens voor 2014?

Written by Eva

10 thoughts on “Happy New Year + voornemens

  1. Hey girly, you actually did very well in 2013! I hope all your wishes for 2014 will come true! I’m not that great at eating fruit myself. I think I eat enough vegetables to compensate though, so hopefully that’s not a problem!

  2. Pingback: Get to know me better tag | Beauties@Work

Geef een reactie

