Philosophy Thank You set

philosophy thank you

 

De Philosophy gift sets in een nieuw jasje!

Zeg nu zelf, wie zou dit nu niet willen krijgen? Zo’n prachtig doosje met vrolijke tekening en een strikje bovenop. Als de inhoud leeg is zal ik deze mooie verpakking zeker niet weggooien! Misschien ideaal om mijn make-up penselen in te bewaren?

 

philosophy thank you (5)

 

philosophy thank you (4)

 

“Show someone your appreciation with a double scoop of raspberry sorbet. Thank You features raspberry sorbet shampoo, shower gel & bubble bath and high-gloss, high-flavor lip shine.”

 

philosophy thank you (2)

 

Trouwe lezers weten al dat ik een echte bad-mens ben. Een vleugje raspberry sorbet in mijn bad gieten doe ik dan ook met veel plezier. Love the smell! Precies zoals ik me de geur had voorgesteld. Niet te zuur en niet te zoet.

 

philosophy thank you (3)

 

“Sweet kisses are the best treat”  Lipgloss: check, shimmer: check, pink: check, raspberry flavour: check. Als ik je nu nog niet kunnen overtuigen heb, dan weet ik het ook niet meer!

 

philosophy thank you (6)

 

Raspberry sorbet on the lips! Schoon hé? Zo’n mooie glans en dan die subtiele shimmer er bij. Zoiets had ik eigenlijk nog te kort in mijn stash. En ja, de smaak is ook niet verkeerd 😉

Exclusief te verkrijgen bij Ici Paris XL voor 30.56 euro.

Wie zou jij willen bedanken?

Written by Eva

5 thoughts on “Philosophy Thank You set

Geef een reactie

