Pupa Navy Chic

pupa navy chic

Mooi weer associeer ik altijd met de zee. Pupa denkt er net zo over en lanceert de Pupa Navy Chic lentecollectie!

Bij een maritieme stijl hoort natuurlijk blauw. Marineblauw is trouwens één van mijn favoriete kleuren. Vooral op vlak van kledij. Qua make-up is blauw niet echt een kleur waar ik vaak naar grijp. Maar dat kan snel veranderen!

pupa navy chic (2)

VAMP! COMPACT EYESHADOW PALETTE – 002 Atoll – 18,25 Euro

Who doens’t love eyeshadowpalette’s? Mijn collega is zeer te spreken over de kwaliteit van Pupa oogschaduw. Als goede vriendin/collega/beautyblogger moet ik dat natuurlijk testen. Het palette heeft een handig formaat die perfect in je broekzak of handtas past. De combinatie blauw/zilver past zeker bij het thema. Het deksel is een spiegel. Altijd handig.

Een veelzijdig palette met blauw, groen, bruin, beige en wit. Ideaal om softe én heavy looks mee te maken.

pupa navy chic (3)

MATIC STYLO – 001 Golden Rose – 15 Euro

Dit is zo’n product die ideaal is op een dag dat je weinig tijd hebt voor je make-up. Minimum inzet, maximum resultaat 😉 Gewoon met de stylo over je ooglid glijden en klaar. Aan de huls zie je al meteen welke kleur je vast hebt. Ook deze is perfect voor de handtas/etui. Onderaan draaien en de style komt naar boven.

pupa navy chic (4)

Swatch time! Uiterst links de matic stylo, daarnaast de oogschaduw in volgorde van het palette.

Mooie kleurtjes en tip top pigmentatie. Happy Eva 🙂 De goddelijke glitter van de matic style springt toch wel in het oog hé 😉 (droge humor)

pupa navy chic (5)

Dat roze is echt zo’n lief kleurtje. Op en top girly. Een beetje feestelijk door de shimmer maar ook niet overdreven. Wat meteen opviel was hoe enorm fris en zacht deze style was. Pas achteraf kwam ik te weten dat de gelformule een hoog percentage water heeft. Aha!

pupa navy chic (6)

Voor deze snelle ooglook gebruikte ik de twee blauwe tinten en de witte. Dit zie ik mezelf deze zomer vaak dragen. Al zeg ik het zelf! De oogschaduw heeft een goede pigmentatie, geen fall-out en een zachte textuur die zeer makkelijk is om mee te werken.

Limited Edition! Draag jij soms blauwe oogschaduw?

Written by Eva

6 thoughts on “Pupa Navy Chic

  1. De pigmentatie van het blauw in het palet valt wel wat tegen. Het had allemaal wat frisser en levendiger mogen zijn voor mij, ik vind de kleurtjes een beetje vaal. Maar dat roze vind ik dan weer wel heel mooi, en die ooglook vind ik ook erg geslaagd.

  2. That eyeshadow stick really reminds me of the Chanel ones from last summer (I think it’s the shape)! I wear blue from time to time. I can’t wear ALL shades of blue (but the same goes to every color), but some could really work!

Geef een reactie

