Bourjois Red Dingue nail polish

bourjois red dingue

Omdat ik Kerst nog niet wil vergeten toon ik jullie vandaag een lakje uit de kerstcollectie van Bourjois.

Trouwe lezers weten al dat ik gek ben op rode nagellak. Vooral de donkere. Sommige dames hebben iets met rode lipstick, ik dus met rode nagellak. Dit lakje riep gewoon mijn naam. Het was liefde op het eerste gezicht!

Red Dingue komt dus uit de kerstcollectie. ‘Donker rood voor ultieme elegantie’ aldus Bourjois. Ik kan me wel vinden in die uitspraak. Donkerrood is inderdaad classy en ideaal voor een feest.

bourjois red dingue (2)

De 1 seconde lakjes met gel textuur zijn top. Er is mij nog geen één van deze lakjes slecht bevallen. De textuur is enorm aangenaam. Een plezier om te lakken. Het brede borsteltje is zalig. De smalle dop ligt ook goed in de hand.

bourjois red dingue (3)

Dit is het resultaat van één laagje. Ik weet wat je nu denkt. De kleur is wat oneffen. True. Je ziet wat lichtere stukken. Ik heb bewust voor dit effect gekozen. Vampy ronkerrood met af en toe een lichtere tint rood. Love it! Met twee lagen heb je vast en zeker een mooi egaal resultaat.

8.49 euro voor 9 ml. Ga jij deze nog snel zoeken in de winkel?

Written by Eva

11 thoughts on “Bourjois Red Dingue nail polish

Geef een reactie

