#BAZENTAG = GRAPPIGE ACTIVITEITEN.

high-end (2)

Lang geleden dat hier nog eens een tag verscheen. Vandaag haalde ik mijn inspiratie bij Cynthia van Beauty Koning. Enjoy!

Waar was je drie uur geleden?
Het was toen 8:42 uur en ik lag nog in mijn bed te slapen. Ik ben sowieso geen ochtendmens dus mij zal je nooit voor 8 uur aan de ontbijttafel vinden. Op vrije dagen durf ik al eens slapen tot 10 uur.

Heb je ooit krijt gegeten?
Niet dat ik mij herinner. Kan me niet voorstellen dat het lekker zou smaken.

Is er binnen vijf meter een roze item?
Ja. Op mijn ladekast ligt een roze roos. Het is een valse die daar gewoon als decoratie ligt.

 Wanneer was je voor het laatst in de stad?
Afgelopen weekend toen ik op restaurant geweest ben.

Draag je op dit moment sokken?
Ja. Binnenshuis draag ik altijd sokken. Ik heb snel koude voeten.

SAM_1941

Wanneer was de laatste keer dat je buiten de stad was?
Gisteren. Om te werken. Ik werk op 20 km afstand van mijn eigen stad.

Was je vijf dagen geleden nog naar de bioscoop geweest?
Nee. Dat is echt al jaren geleden. Het is gewoon te duur geworden!

Wat was het laatste wat je hebt gedronken?
Ice-tea. Mijn favoriete frisdrank.

Wat draag je op dit moment?
Een koningsblauw topje en een grijze broek.

Sammie2

Was jij de auto? Of laat je het doen?
Ik laat mijn auto wassen door de regen xD Ik moet hem dringend eens wassen. De binnenkant hou ik wel proper uiteraard.

Wat was het laatste wat je at?
Avondmaal van gisteren. Dat was vis in bladerdeeg met broccoli en aardappelen.

Waar was je laatst op dit tijdstip?
Gisteren was ik om 11:56 uur mijn middagmaal aan het eten.

Heb je deze week nog kleding gekocht?
Nee. Het is al geleden van de solden in juli. Flink hé?

SAM_1937

Wanneer was het de laatste keer dat je hebt gerend?
Twee weken geleden toen ik bijna te laat was voor een etentje met vriendinnen op restaurant.

Wat is je favoriete dier?
Kan ik niet meteen een antwoord op geven. Er zijn zo veel dieren die ik graag zie.

Wat is het laatste sport programma wat je hebt bekeken?
Ik kijk nooit naar sportprogramma’s.

Wat is jouw droomvakantie?
Ergens waar het mooi weer is, lekker eten, relaxte sfeer, aan de kust, mooie natuur…

summer

Laatste optreden gezien?
Dat is al van eind juni geleden. Het was een bekende coverband op het personeelsfeest.

Wat zijn je plannen vanavond?
Vanavond ben ik uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van een ex-collega.

Wie is de laatste persoon waarmee jij op Myspace/Facebook hebt gesproken/gestuurd?
Eén van mijn beste vriendinnen.

Ooit naar kapper geweest?
Rare vraag. Iedereen gaat toch naar de kapper?

Was je een modelstudent?
Ik was altijd braaf en deed mijn best.

SAM_1002

Wat weet jij over de toekomst?
Geen idee. Ik ben geen waarzegger.

Draag je op dit moment parfum?
Nee. Ik doe enkel parfum aan als ik het huis verlaat.

Heb je op dit moment een kleurtje van de zon?
Een heel klein beetje misschien. Ik heb deze zomer niet veel in de zon gezeten.

Waar luister je op dit moment naar?
Naar niets. Maar normaal gezien blog ik wel met muziek.

killer-queen-katy-perry (3)

Spaar je iets?
Make-up en parfumflesjes.

Laatste keer dat je werd aangehouden door een agent? Of aan de kant gezet?
Nog nooit gebeurd. Hopelijk blijft het zo.

Ooit frisdrank met een rietje gedronken?
Ja. Als je uit het flesje drinkt krijg je meestal een rietje.

Wat staat er in je laatste sms?
Het ging over nagellak van China Glaze.

SAM_1424

Houd je van hete saus?
Af en toe wel. Niet dat mijn mond in brand staat.

Wat is je afkomst?
Geboren en getogen in Brugge, West-Vlaanderen, België.

Ben je rijk?
Nee.

Wat deed je vannacht om 12 uur?
Ik was naar een film aan het kijken.

Zo dat was de tag. Hopelijk vonden jullie hem leuk om te lezen 🙂 Neem hem gerust over.

Written by Eva

15 thoughts on “#BAZENTAG = GRAPPIGE ACTIVITEITEN.

Geef een reactie

