Pronails ‘Dark Angel’

pronails-dark-angel

Een nieuw seizoen betekent nieuwe collecties! Vandaag toon ik jullie twee lakjes uit de Dark Angel collectie van Pronails.

We keren de klok even terug naar gisteren. Een gezellige zondagnamiddag die zich perfect leende voor een moeder-dochter-moment. Ik stelde voor om mama’s nagels te lakken en daar zei ze geen nee tegen. Toen ik haar de twee kleuren toonde schrok ze even maar ze was wel zeer benieuwd!

pronails-dark-angel (2)

We besloten om een zeer gewaagde nailart te maken door de twee kleuren af te wisselen op de nagels. Dat het de twee kleuren zijn van mijn favoriete voetbalploeg is toeval hoor 😉

De blauwe lak, Indecent Indigo, glanst heel mooi. Hoewel het een redelijk felle kleur is vind ik hem prachtig. Voor mij is het wel meer een zomerkleurtje. Echt zo’n soort blauw dat volledig tot zijn recht komt bij een gebruinde huid. Deze lak had twee laagjes nodig.

De donkergrijze lak, nee niet zwart, heet Smokin’ Grey. Dit is een matte lak. Mijn eerste trouwens. In het begin was het even wennen. Deze lak had al na één laagje een mooie dekking maar ik heb toch nog een tweede aangebracht.

pronails-dark-angel-golden

Om de nailart nog gekker te maken bracht ik nog golden dots aan. Ik koos de ringvinger als accentnagel en bracht daar een diagonale rij dots aan. Op bovenstaande foto’s zie je de dots op beide kleuren. Om de studs goed vast te zetten heb ik een laagje doorzichtige top coat aangebracht. Zo zie je dat Smokin’ Grey ook heel mooi is als hij glanst.

PN Nail Polish n° 326 – Indecent Indigo – 10 ml
PN Nail Polish n° 327 – Smokin’ Grey – 10 ml

Neem zeker een kijkje op de Pronails website voor de andere nieuwe collectie’s. Ben jij fan van matte nagellak?

Written by Eva

12 thoughts on “Pronails ‘Dark Angel’

Geef een reactie

