Sally Hansen Complete Salon Manicure review

Sally-Hansen-salon-manicure

Today is the day we’ve all been looking forward to! Swatches van bovenstaande Sally Hansen lakjes voorzien van nuttige informatie. 

sally-hansen-berry-important

Sally Hansen, een naam die me bekend in de oren klonk maar waar ik nog niets van bezat. Vol enthousiasme begon ik de lakjes te testen. Ze beschikken over de ultieme 7-in-1-formule: basecoat, groeistimulerend, versterkend, salon geïnspireerde kleuren, gel shine, topcoat en anti-chip!

sally-hansen-berry-important (3)

De kwast is breed. Hip hoera voor een volledig gelakte nagel met één borstelstreek! De vorm van het flesje vind ik ook super. Ligt goed in de hand. Dit flesje straalt iets uit, zoveel is zeker.

sally-hansen-berry-important (2)

Na één nagel wist ik het al: dit is kwaliteit! Zo’n aangename structuur, goede dekking, glanzende finish…en een VOLLEDIGE week zonder chipping!!! Dit is de beste lak die ik ooit al gehad heb.

Deze Berry Important had twee laagjes nodig voor dit effect. 1 laagje was ook al mooi maar het tweede zorgde voor de typische bessenkleur.

sally-hansen-jaded

Hier zien we Jaded. Een prachtig mint lakje. Mijn eerste trouwens. Blij om vast te stellen dat deze kleur mij goed staat. Deze zomer bij een gebruinde huid wordt dit een topper! Deze had wel 3 laagjes nodig maar dat heb ik er graag voor over.

sally-hansen-mermaid's-tale

We eindigen met Mermaid’s tale. Een glitternagellak met groene en blauwe glitters. Echt glitters, geen shimmer. Ik vreesde dat ik deze enkel als top coat zou kunnen gebruiken. Geloof het of niet, maar bovenstaande foto is het resultaat van 2 laagjes Mermaid’s tale. Deze lak kan je dus perfect alleen gebruiken én als top coat.

Deze nagellakjes kosten 13.99 euro/stuk. Ze zijn iedere cent waard, echt waar! Je krijgt er een enorm kwalitatieve lak voor én een flesje van 14.7 ml. Helaas maar één verkooppunt in België: de Planet Parfum in Moeskroen. Al kan je ze ook op internet kopen of in het buitenland.

Heb jij ervaring met Sally Hansen lakjes?

Written by Eva

20 thoughts on “Sally Hansen Complete Salon Manicure review

  1. Pingback: Sally Hansen Get Juiced & Red-Handed | Beauties@Work

Geef een reactie

