Bourjois Sixties Remix

bourjois-sixties-remix (1)

Sedert maart ligt in de winkel een nieuwe Bourjois collectie genaamd Sixties Remix. Een chique, sprankelende collectie met een vernieuwde versie van de codes van de pop art van de mooie jaren 1960. Dat moet ik testen!

bourjois-sunny-sunday

Bourjois liet zich voor de kleur van deze nieuwe nagellak, 1 Seconde Sunny Sunday, inspireren door de zachtheid van een zonovergoten namiddag, een zacht maar stralend geel met subtiel gouden parelmoer.

bourjois-sunny-sunday (2)

Het kwastje is breed en dus aangenaam om mee te werken. In één beweging is mijn hele nagel gelakt. De nagellak heeft zijn naam zeker niet gestolen want deze kleur doet denken aan de zomer. De textuur is iets dikker dan bij een gewone nagellak.

bourjois-sunny-sunday (3)

De droogtijd is oké. Deze lak heeft zeker twee laagjes nodig. Alleen jammer dat het resultaat streperig is. Er is ook snel een stuk van de nagellak weg. Sorry Bourjois, maar dit lakje stelt me teleur.

bourjois-bleu-passé

Een nieuwe kleur van het ronde doosje, Bleu Passé, komt de familie van de legendarische oogschaduw van Bourjois aanvullen. De vintage versie van dit heel sixties aandoende helderblauw bevat fijn zilverkleurig parelmoer voor een ultra helder resultaat.

bourjois-bleu-passé (2)

Deze kleur is echt heel fris en schattig. Een gelijkaardig soort blauw had ik nog niet in mijn stash. De parelmoer geeft er een feestelijk tintje aan. De pigmentatie is zeker oké als je er rekening mee houdt dat de swatch aangebracht is zonder primer. Bleke kleurtjes moet je sowieso opbouwen. Als je deze nat aanbrengt komt hij nog beter tot zijn recht volgens mij.

bourjois-corail-en-vogue

Geïnspireerd op de ‘mandarijn’ lipstick die populair was in de jaren 1960: de tint Corail en Vogue, helder en zonnig, deze fleurt elke glimlach op! Schitterende finish en een kleur die overladen is met glans.

bourjois-corail-en-vogue (2)

De verpakking vind ik echt heel mooi voor een budgetmerk. Strak van vorm. Zwart zorgt voor een classy effect. Dat je onderdaan de kleur van de lipstick kan zien is natuurlijk superhandig. De huls sluit heel goed. Geen gevaar dat je die in je handtas gaat kwijtspelen.

bourjois-corail-en-vogue (3)

Deze kleur vind ik echt prachtig. Ik ben zeker fan van deze coral! Op de foto zie je duidelijk de mooie glans. Uiteraard heb ik deze lipstick ook getest op mijn lippen. Geen foto wegens extreem droge lippen. De lipstick heeft een erg aangename textuur. Bijna zoals een lippenbalsem.

Deze collectie is sedert maart 2013 verkrijgbaar bij Di, Inno, Kruidvat, Ici Paris XL en in onafhankelijke parfumerieën.

Oogschaduw  € 10.99, nagellak € 8.49 en de lipstick € 12.99.

Spreekt één van deze producten jou aan?

Written by Eva

14 thoughts on “Bourjois Sixties Remix

Geef een reactie

