Coming up on B@W in April!

SAM_1070

We zijn al april. Time flies when you’re having fun! Vandaag geef ik jullie een korte sneak peek van enkele producten die deze maand op Beauties@Work zullen verschijnen.

kérastase-cristalliste

Vorige week was ik aanwezig op een Kérastase event in de headquarters van L’oréal in Brussel. We maakten kennis met bovenstaande producten en ook enkele nieuwe producten waar ik voorlopig nog niets mag over verklappen. Het verslag van het event komt 15 april online.

Rechts op de foto zie je de nieuwe CRISTAL SCULPT. Dit is een glansserum voor lang haar. Het 1e vederlichte, dubbele serum van Kérastase voor extra glans en verzorging. De cristal sculpt bestaat uit twee delen: serum en gloss.

Rechts zie je de MASQUE PERFECTEUR. De lichtheid van een gel en de zachtheid van een parelmoeren crème. Een zeer efficiënte en diepgaande verzorging die het haar niet verzwaart.

Sally-Hansen-salon-manicure

Toen ik deze lakjes zag stond ik toch even met mijn mond vol tanden. Zo’n mooie kleurtjes! Alledrie zo verschillend en alledrie prachtig. Dit zijn drie kleuren (van de tien nieuwe) Sally Hansen Complete Salon Manicure lakjes.

Deze lakjes beschikken over de ultieme 7-in-1-formule: basecoat, groeistimulerend, versterkend, salon geïnspireerde kleuren, gel shine, topcoat en anti-chip! Sally legt de lat hoog, dat is duidelijk.

Wat lijkt jou een leuk product?

Written by Eva

22 thoughts on “Coming up on B@W in April!

  1. I’ve always been interested in the Kerastase Crystaliste line, but I haven’t tried anything! Would love to hear what you think. I’m also eyeing that Sally Hansen glitter nail polish. Not a big fan of glitter normally, but this one reminds me of mermaids for some reason 🙂

Geef een reactie

