Hansaplast Repair & Care

SAM_0491

We hebben allemaal wel eens last van hielkloven. Koude temperaturen, verkeerd schoeisel…Aangenaam is anders. Je loopt er best niet te lang mee rond want dit kan serieus pijnlijk zijn. Hoe lossen we dit op?

Dit product heb ik ontdekt via een winactie. Tot op de dag van vandaag ben ik er nog altijd zeer tevreden over. Zoals je ziet is de tube al bijna helemaal leeg geknepen. Zo vaak heb ik hem al gebruikt.

SAM_0492

Zo’n tube is ook heel hygiënisch en je kan er makkelijk mee doseren.

Op de verpakking staat: zonder parfum, zonder conserveringsmiddelen én hypoallergeen. Het product bevat Panthenol en Bisabolol en activeert het natuurlijke genezingsproces.

SAM_0495

De crème heeft een vaste structuur die mooi smelt en verdeelt wanneer hij in aanraking komt met de huid. Hij is nagenoeg geurloos. Uiteraard is deze crème zeer voedend. Hij legt een soort laagje op de huid. Slipgevaar! Het staat zelfs op de verpakking: ‘Na het aanbrengen kunnen de voeten glad zijn en bestaat de kans op uitglijden.’ Ik heb het aan den lijve ondervonden.

Dit product breng je dus best aan voor het slapen zodat hij de hele nacht goed kan intrekken. ’s Morgens sta je op met zachte voetjes. Zichtbaar resultaat na 4 dagen? True story. Een aanrader!

Wat is jouw holy grail voetproduct?

Written by Eva

10 thoughts on “Hansaplast Repair & Care

  1. ik vind de voetproducten van hansaplast zo fijn altijd !
    ook die gel kussentjes die je kunt opplakken als je last krijgt van het hele dag op hakken lopen en als je nog even moet,werk ook super !

Plaats een reactie