The Big You 3

SAM_0441

Hét event waar veel bloggers naar uitkijken. De vorige twee edities waren alvast een schot in de roos. Met veel plezier las ik toen alle verslagen. Dat ik er dit keer zelf bij  mocht zijn was formidabel!

SAM_0447

De namiddag begon met een leuke M.A.C.-workshop met Elke Willemen. Ze leerde ons hoe we onze wenkbrauwen kunnen shapen en we mochten al enkele producten testen uit de nieuwe Archie’s Girls collectie. Van deze collectie heb ik vlug wat snapshots getrokken voor jullie.

SAM_0451

SAM_0452

SAM_0457

Bij l’occitane maakten we kennis met de Spring Cherry collectie. Dit ruikt echt hééérlijk.  Zacht en zoet. Zet die maar op de wishlist!

SAM_0431

Bij Weleda kon je een heerlijke handmassage krijgen met een geur naar keuze. Ik koos voor rustgevende lavendel.

SAM_0426

De nieuwe luchtledige pompflacons en rechts de Berken-lijn tegen cellulitis.

SAM_0433

The most bling-bling Iphone cover I’ve ever seen bij Swarovski. We zagen de nieuwe Tropical Paradise juwelen. Heel kleurrijk en op en top vrouwelijk. Je kon de juwelen passen en er een foto mee maken in de photo booth.

SAM_0434

SAM_0437

Bij Rituals zagen we de nieuwe Botanical Advanced skin care. Mama was enthousiast toen ik er over vertelde.

SAM_0480

Ik was vooral geïnteresseerd in de producten voor de gevoelige huid.

SAM_0475

We sluiten af met een heerlijk dessertje. Deze prachtige chocoladebol met verrassing binnenin kregen we tijdens de Illy workshop. De maker van dit kunstwerk is sterrenchef  Viki Geunes.

SAM_0486

A big thank you to UPR! Ook alle aanwezige merken wil ik nog bedanken voor hun enthousiasme en deskundige uitleg. De medebloggers wil ik bedanken voor hun aangenaam gezelschap en de ride!

Written by Eva

24 thoughts on “The Big You 3

  1. Pingback: Overzicht M.A.C. collecties in maart | BeautiesAtWork

  2. Pingback: Rituals Touch of Happiness body cream | BeautiesAtWork

Geef een reactie

