Winactie 1 jaar BeautiesAtWork

rosegold

Vorige week vierde BeautiesAtWork haar eerste verjaardag. Voor de Belgische lezeressen is er een L’oréal Professionnel winactie. Vandaag lanceer ik een winactie voor mijn Nederlandse lezeressen.

Voor deze winactie ben ik rond gaan snuffelen op de website Hippe Hebbedingetjes. Op de site vind je armbanden, kettingen, sjaals, horloges…voor elk wat wils.

De laatste tijd heb ik een zwak voor sieraden in rose gold. Ik vind het zo veel mooier dan zilver en goud. Toen ik een schakelarmband vond in rose gold wist ik meteen dat ik hiermee iets moest doen.

rosegold

Rose gold én dan nog in schakelvorm. Die zou ik zelf ook wel willen winnen! Ik geef dit prachtig accessoire weg aan één lezeres.

Dit zijn de voorwaarden:

-Volg mijn blog op bloglovin:  http://www.bloglovin.com/en/blog/3451396/beautiesatwork/follow 

-Like de facebookpagina van Hippe Hebbedingetjes:                     www.facebook.com/hippehebbedingetjes

Voor extra kansen:

-Verstuur volgende tweet: Beauties@Work bestaat 1 jaar! Win een Rose Gold schakelarmand op http://www.beautiesatwork.wordpress.com!

-Volg Beauties@Work op twitter: http://twitter.com/BeautiesEva

-Like de facebookpagina van Beauties@Work: http://www.facebook.com/pages/BeautiesWork/463979640294631

Opgelet: deze wedstrijd is enkel toegankelijk voor Nederlandse dames!

Laat in je comment of email (beautiesatwork@gmail.com) weten welke acties je ondernomen hebt. Deze winactie loopt tot 21 februari . De winnaar wordt via mail verwittigd. Veel succes iedereen!!!!

17 thoughts on “Winactie 1 jaar BeautiesAtWork

  1. Super leuke winactie zeg!! Ik volg je via bloglovin’, heb de pagina van Hippe hebbe dingetjes geliked, je gevolgt op twitter en je facebook pagina geliked, Allemaal onder de naam Jamie de Leeuw.

    Liefs

  2. yes yes yes !
    hah ben ik blij dat ik een hollandse trien ben 😀
    ik volgde je al op bloglovin en ik had je FB pagina ook al geliked dus dat hoefde niet meer,maar heb wel even de FB van hippe hebbedingetjes geliked en ik volg je op twitter en heb het bericht getweet !
    op facebook alles onder de naam : danique van vloten
    en op twitter : @daniquedvv
    good luck all !
    xoxo

  3. Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van Beauties at work. Wat een leuke armband
    🙂 ik heb gedeeld/liked op bloglovin en facebook (regina karst) en volg en tweet op twitter ( regcocco). En ik heb natuurlijk hippehebbedingetjes geliked op facebook

Plaats een reactie