Beauties@Work viert haar 1ste verjaardag!

tumblr_mh03msJI9s1r012b6o1_500_large

Precies 1 jaar geleden verscheen hier op Beauties@Work het eerste artikel. Dat laat ik niet onopgemerkt voorbij gaan. Lees snel verder en kijk hoe je kan deelnemen aan de winactie!

Ik mag van L’oréal Professionnel  10 mensen gelukkig maken met een Pro Keratin product: 5 maskers + 5 conditioners.

LPro_Pro_keratine_conditioner

LPro_Pro_keratine_mask

De laboratoria van L’Oréal hebben op kunstmatige wijze de natuurlijke keratine nagemaakt voor een versterking van de vezel buiten de cuticula.

Hoe? Een cocktail van aminozuren en tarweproteïnen + een lipidenmolecule geïnspireerd op de natuurlijke ceramiden in het haar.

Resultaat: HET NATUURLIJKE SCHILD VAN HET HAAR IS VERSTERKT

• EXTREME HAARWEERSTAND: +70 %

Ik heb de shampoo en het masker van deze lijn zelf al uitgetest. Ik ben tevreden over de resultaten. Mijn haar voelt echt sterker aan en ziet er minder dof en breekbaar uit.

WINACTIE 

Dit zijn de voorwaarden:

-Volg mijn blog op bloglovin:  http://www.bloglovin.com/en/blog/3451396/beautiesatwork/follow

-Like de facebookpagina van Beauties@Work: http://www.facebook.com/pages/BeautiesWork/463979640294631

Voor extra kansen:

-Verstuur volgende tweet: Beauties@Work bestaat 1 jaar! Win Pro Keratin producten op http://www.beautiesatwork.wordpress.com!

-Volg Beauties@Work op twitter: http://twitter.com/BeautiesEva

Opgelet: deze wedstrijd is enkel toegankelijk voor Belgische dames!

Laat in je comment of email (beautiesatwork@gmail.com) weten welk product je het liefst wil winnen. Deze winactie loopt tot 14 februari . Winnaars worden via mail verwittigd. Veel succes iedereen!!!!

Written by Eva

33 thoughts on “Beauties@Work viert haar 1ste verjaardag!

  1. Pingback: Shampoo is shampoo. Of niet? « deijsprinses

  2. Ik kende je blog nog niet, ben blij dat ik hem ontdekt heb dankzij de ijsprinses ^^

    Ik zou graag het masker eens proberen. Heb best wel droog/beschadigd haar, vooral bij de punten. Bovendien laat ik mijn haar groeien dus de punten moeten zeker goed gevoedt worden. Ik ben benieuwd of dit masker mijn haar zachter en sterker zou maken.

    Ik volg je op Bloglovin, op twitter en ik heb getweet. Ik volg je ook op FB.

    Veel succes dames 🙂

  3. Pingback: Winactie 1 jaar BeautiesAtWork « BeautiesAtWork

  4. Proficiat eva met je eerste blogverjaardag !!! Ik kende je blog nog niet maar nu heb je er een grote fan bij , ik volg je op fb , twitter en bloglovin en het liefste zou ik de conditioner winnen voor men lange lokjes xoxo veel liefs katje

Geef een reactie

