L’oréal professionnel: London Addixion bubbles soufflé

Bubbles soufflé…nee het is niet om op te eten! Dit product zorgt voor volumineus haar. Ideaal om die prachtige kapsels te maken waar je altijd van droomde. Must-have or not? Find out!

De verpakking is weeral top. De tekeningen van de London Addixion lijn zijn echt zo mooi. Daarom alleen al zou ik alle items kunnen kopen. Als de producten op zijn ga ik deze verpakkingen zeker sparen!

Hier hebben we ook weer de sinaasappelgeur. Nog sterker aanwezig dan bij de Sprax Delight. Echt wel grappig om ‘fruit’ op je haar te smeren.

Ook qua kleur zou je de vergelijking kunnen maken met sinaasappels. De gele/oranje kleur vind ik wel tof. Er zijn al genoeg witte haarproducten.

Je ziet dus echt wel de bubbles in het product. Toen ik het voor het eerst zag was het wel even wennen want dit soort structuur had ik nog nooit gezien. Het voelt lekker luchtig aan.

De soufflé heb ik aangebracht op handdoekdroog haar. Je hebt echt niet veel product nodig. Een hoeveelheid ter grootte van 50 cent is voldoende voor lang haar. Met de inhoud doe je dus een eeuwigheid.

Resultaat: big hair! Mijn haar had ik nog nooit zo gezien. Zelfs niet als ik bij de kapper ben geweest. Dit product werkt.

Written by Eva

12 thoughts on “L’oréal professionnel: London Addixion bubbles soufflé

Geef een reactie

