Lush Emotional Brilliance

Lush introduceert een nieuw concept dat je psychologische behoeftes linkt aan de cosmetica die je zou moeten dragen. Draai aan het Emotional Brilliance Colour Wheel en krijg een gepersonaliseerde kleurenconsultatie. Kies de drie kleuren die jouw het meeste opvallen. Deze kleuren zijn gelinkt aan woorden die een klein stukje onthullen over je huidige gemoedstoestand. Vernieuwend concept vind ik!

Dit assortiment kleurtjes bestaat uit lip colours, eyeliners en oogschaduw. Belangrijk bij het kiezen van de kleuren is dat je je verstand op nul zet en er niet te lang over nadenkt. Geen ‘past dit bij mijn kleren’, ‘passen die kleuren wel samen’…volg je gevoel!

De eerste kleur die je gekozen hebt, symboliseert je STERKTE OF ZWAKTE. Je tweede keuze representeert je ONBEWUSTE BEHOEFTE en je derde kleur is je TALENT.

Er zijn 32 verschillende producten in de collectie die allemaal veganistisch zijn. Je kan ze samen of apart gebruiken, ze puur gebruiken of zachtjes blenden… Het maakt niet uit hoe je de kleuren gebruikt, de kracht van het woord zal steeds aanwezig zijn.

Deze lippentints gebruiken als basis de superverzachtende Ultrabalm van Lush. Dit is een simpele mix van organische jojoba-olie, candelillawas en rosenwas. Deze drie ingrediënten zijn elk intens verzachtend, en ze dragen de pigmenten ook zeer goed. Lippen worden brilliant gekleurd en voelen zacht en intens gehydrateerd.

De oogschaduws kunnen heel dramatisch en levendig zijn, of minder opvallend als je ze zachtjes laat versmelten met je huid. De basis is een verzachtende rozenblaadjesinfusie met huidverzachtend amandel,- en jojoba-olie. We willen immers de huid rond je ogen heel goed verzorgen! De oogschaduw bevat ook glycerine die de kleurpigmenten mooi over je ogen zullen verspreiden. Cupuacu-boter helpt om het pigment te doen “zetten”.

De eyeliners zijn gebaseerd op dezelfde basis als de crème oogschaduws, die zich niet onmiddelijk “zetten” zodat je tijd hebt om ze te blenden. Deze prachtige kleuren zijn gemakkelijk in gebruik als je een zachtere look wil creëren.

Wow. Al die mooie kleurtjes! Je zou ze haast allemaal willen kopen. Elke dag van de maand een ander kleurtje, dat is pas luxe. Het spelconcept vind ik origineel. Door de woorden leer je jezelf ook beter kennen. Make up die helpt bij zelfontplooiing, thumbs up!

Lancering: 21 juli, wereldwijd

Written by Eva

Advertenties

8 thoughts on “Lush Emotional Brilliance

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s