Opgemaakt

SAM_3100

Vorige maand heb ik weer enkele producten opgemaakt. Hoera!

Producten opmaken vind ik echt enorm leuk. Als beautyblogger is dat gewoon zeldzaam. Er komt plaats vrij in je lade en ook mentaal zorgt het voor rust.

SAM_3104

Links zien we de Avène cleanance gel. Zat in een travel setje die ik kreeg van mijn oma. Ik ben echt fan van reinigingsgels.

In het midden het Volumetry poeder van L’oréal Professionnel. Die gebruikte ik eigenlijk als droogshampoo in plaats van volumespray. Werkte goed! Extra volume heb ik niet nodig en mijn droogshampoo was toevallig op. Een beetje creativiteit in de badkamer moet kunnen hé 🙂

Rechts zie je Snow Fairy. Die moet ik niet meer voorstellen. Deze is nog van vorig jaar rond kerst. Ik ben er heel zuinig mee geweest en heb met dit flesje dus bijna 1 jaar gedaan!

SAM_3108

Links zie je de Total Matteness pore refiner van Philosophy. De ingrediëntenlijst lag mijn huid niet echt. Deze heb ik zo snel mogelijk opgemaakt. Een product weggooien vind ik nogal zonde.

Rechts zie je de eau précieuse. Nog zo’n product waar bijna elke beautyblogger razend enthousiast over is. Voor mij doet deze dus totaal niks. Mijn moeilijke huid zorgde al dikwijls voor frustraties.

SAM_3102

I saved the best for last. Links zie je Katy Perry’s Killer Queen. Een parfum die ik enorm graag droeg en dus helaas in sneltempo opgemaakt heb. Een ideaal herfst/winter geurtje voor een goeie prijs. Het flesje krijgt een mooie plaats in mijn verzameling!

Rechts de Figue de vigne eau fraîche van Caudalie. Deze heb ik afgelopen zomer iedere dag gebruikt. Op warme dagen was deze geur zo verfrissend. Ook dit flesje met druiventros afdruk en ombre komt in mijn collectie.

Intussen heb ik mijn lijstje al gemaakt met producten die ik de komende maand wil opmaken. Maak jij ook een lijstje?

Written by Eva

10 thoughts on “Opgemaakt

  1. wow je bent goed bezig geweest! De parfums zijn redelijk nieuw dus die heb je echt snel opgemaakt!! Het zijn allebei ook prachtige flacons. Die van Caudalie heb ik zelf ook, maar die is nog bijna vol. Ik zal hem van het voorjaar/zomer weer veel gaan dragen.

Plaats een reactie