Caudalie LE L’wren Scott eau de beauté

caudalie-eau-de-beauté-l'wren-scott

Een paar weken geleden kreeg ik een prachtig pakket met lekkere pralines en deze limited edition eau de beauté.

Ik heb al enkele mooie caudalie producten leren kennen het afgelopen anderhalf jaar. Deze eau de beauté mocht niet ontbreken. Het is tenslotte één van de bekendste producten. Elk uur worden er wereldwijd 16 flacons verkocht.

caudalie-eau-de-beauté-l'wren-scott (2)

Dit prachtige flesje is ontworpen door L’Wren Scott. Amerikaans model/fashion designer én liefje van Mick Jagger. Zelf ook al jaren fan van de eau de beauté. De tekening met sierlijke krullen stelt wijnranken voor. Zeer elegant en vrouwelijk. Dit flesje haal je met plezier boven.

caudalie-eau-de-beauté-l'wren-scott (3)

Zoals we gewoon zijn van Caudalie is er weer een fantastische ingrediëntenlijst die lief voor de huid is: druivenpulp, benzoë, mirre, rozemarijn, melisse, pepermunt, oranjebloesem en roos.

caudalie-eau-de-beauté-l'wren-scott (4)

Deze spray kan je gebruiken als toner, setting spray, serum…zeer multifunctioneel dus. Zelf gebruik ik hem liefst als toner. Al lijkt het me ook een zalig product ter verfrissing volgende zomer. De geur is zeer speciaal maar ik ben er wel fan van. Het is een kruidige, frisse, opwekkende geur. Na het sprayen voel ik mijn huid tintelen (op een aangename manier). Ik voel bijna mijn poriën samentrekken. De mist trekt snel in en laat mijn huid zacht achter.

Had jij al gehoord van de eau de beauté?

Deze LE eau de beauté by L’Wren Scott is te koop bij de apotheek of Iu voor € 12 (30 ml) of € 35 (100 ml) .

Written by Eva

7 thoughts on “Caudalie LE L’wren Scott eau de beauté

  1. Hey Eva, I’m glad to hear you like this one! This is the first Caudalie product I purchased (almost 10 years ago)! I prefer to use it as a little pick-me-up in summer, because I don’t use toners/sprays in general otherwise 🙂

Geef een reactie

