Herfst tag

autumntag

Geen beter moment om een tag in te vullen dan een lazy sunday afternoon . Veel leesplezier!

Wat vind je het leukste van de herfst?
Dat het lekker warm en gezellig is als je thuis komt. Buiten begint het echt al koud te worden. De afgelopen weken is er dan ook nog ontzettend veel regen geweest. Als je dan thuiskomt is het lekker warm en droog. Gezellig in de zetel met een dekentje en een warme chocomelk voor de haard. Eventueel nog een paar kaarsjes aan. Halloween vind ik ook heel leuk. Vooral als er veel horror movies en thrillers op tv zijn.

Wat is je favoriete drinken voor in de herfst?
Een warm drankje alleszins. Koffie en thee drink ik zelden. Meestal ga ik voor warme chocomelk of warme melk met honing. Ideaal om in slaap te vallen.

autumntag2

Wat is je favoriete geur voor in de herfst?
De geur die je buiten kan ruiken. Die frisse, koude lucht. De geur van de afgevallen bladeren en de schoorstenen. Een geurkaars kan ook leuk zijn. Ik moet daar wel mee opletten want ik ben heel gevoelig voor geuren. Soms krijg ik migraine van bepaalde geuren.

Favoriete lipstick?
De herfst associeer ik niet echt met felle kleuren dus geen rood of felroze. Vooral bruine lipstick en af en toe nude. Tijdens de herfst draag ik minder lipgloss en meer lippenbalsem. Qua finish ga ik ook eerder mat dan glanzend kiezen.

high-end (4)

Je favoriete dagcrème?
Zeker en vast een dagcrème die genoeg voedt. Zelfs mijn vette huid wordt droger tijdens de herfst.

Favoriete kleur op de ogen?
De typische herfstkleuren zoals bruin en oranje.

image (7)

Favoriete muziek/band om in de herfst te luisteren?
De herfst associeer ik nu niet meteen met een bepaald genre muziek. Ik luistert het hele jaar door liefst naar radio Nostalgie. Al die pop rock hits uit de jaren ’80 zijn helemaal mijn ding.

Wat draag je het liefst in de herfst?
Sweaters, mantels, laarzen, sjaals, rolkraagtruien, handschoenen…Alles die warm, functioneel en min of meer fashionable is.

Wat ga/wil je jezelf nog cadeau doen deze herfst?
Mijn citytrip naar Parijs is een mooi cadeau aan mezelf. Graag zou ik daar een paar kleinigheidjes kopen. Waarschijnlijk make-up. In de Sephora en Galeries Lafayette ga ik ogen (en geld) te kort komen vrees ik.

autumn3

Favoriete plaats om te zijn in de herfst?
Thuis is het heel gezellig maar een boswandeling vind ik in de herfst ook heel leuk. Al die verkleurde bladeren die een mooi tapijt vormen op de paadjes. De kastanjes die je kan rapen. In een bos is het ook altijd rustig en dus zeer ontspannend.

Kende jij deze tag al?

Written by Eva

10 thoughts on “Herfst tag

  1. De verfrissende geur buiten is inderdaad goddelijk in de winter, maar ook de bruine tinten op de oogleden. 🙂 Oh oh oh, de gezelligheid als je thuiskomt en mom heeft alle kaarsjes aangedaan.. me like!

Plaats een reactie