What’s in my bag ‘Paris edition’: skin care

skincare-parijs

Wanneer jullie dit lezen ben ik al in Parijs. In dit artikel laat ik zien welke skin care producten ik mee heb.

paris-skincare

Om mijn huid goed te hydrateren heb ik twee producten mee: een whipped body cream van Rituals en de Huile Prodigieuse van Nuxe. Die laatste moet zeker mee want het is een limited edition met de Eiffeltoren op! Een showergel van Rituals heb ik ook nog mee.

skincare-paris

Om mijn make-up te verwijderen heb ik een reinigingsmelk van Caudalie mee. Die heb ik nog nooit gebruikt dus ik ben benieuwd. De lippenbalsem uit de Honey Mania collectie van The Body Shop heb ik mij om mijn lippen te beschermen tegen de kou.

parijs-skincare

Voor ’s ochtends heb ik de Aquamilk Mattifying Fluid van Lancaster. De Caudalie vinosource SOS morning eye rescue mag ook mee. ’s Avonds gebruik ik de Hope in a jar night van Philosophy. Die ben ik nog steeds aan het testen.

Written by Eva

10 thoughts on “What’s in my bag ‘Paris edition’: skin care

Geef een reactie

