Sample project

sample-project

Vorige maand schreef ik al over mijn sample project

Deze keer heb ik besloten om mij te richten op de body lotions en dergelijke.  De herfst is begonnen en dat merk ik aan mijn huid. Wat extra aandacht in de vorm van voedende en hydraterende bodylotions is meer dan welkom!

sample-project (2)

Links zien we hydraterende melk van Le Petit Marseillais. Deze is perfect voor de zeer droge huid. In de ingrediëntenlijst vinden we o.a. karité, zachte amandel en arganolie.

In het midden zien we Fa NutriSkin. Deze bodylotion bevat 7 verzorgende ingrediënten en zou 48 uur lang hydrateren…

Rechts zien we de Garnier Intensive 7 days. Deze bevat het krachtige L-Bifidus voor een hydratatie die zo intens is, dat het na 7 dagen nog steeds voelbaar is, aldus Garnier.

sample-project (3)

Links zien we de Vichy NutriExtra. Een intensief voedende crème met o.a. glycerine, sheaboter en natuurlijke oliën. Dikke plus voor de hypoallergene formule met Thermaal bronwater.

Rechts zien we eens GEEN body lotion maar een oogcrème. De Prodigy Powercell van Helena Rubinstein. Werkt heel goed volgens mijn nicht. Van nature plantaardige cellen van oceanic crista gecombineerd met een krachtig anti-oxidantcomplex zorgen voor een vermindering van wallen, rimpels en kringen.

Maak jij je samples op of spaar je ze?

Written by Eva

8 thoughts on “Sample project

Geef een reactie

