Nuxe Huile Prodigieuse LE ‘Love from Paris’

huile-prodigieuse

Wie mij volgt op twitter heeft het gelezen: Eva is going to Paris! Bedankt allemaal om te duimen 🙂 Volgende week dinsdag is het zover. Zoals de meeste vrouwen ben ik al ruim op voorhand bezig met de inhoud van mijn trolley te bepalen.  In die trolley zal er uiteraard wat make-up en skincare zitten. Toen ik deze Huile Prodigieuse zag met de Eiffeltoren op en de zin ‘Love from Paris’ wist ik dat die zeker mee moet.

huile-prodigieuse (2)

Deze Huile Prodigieuse is een heel bekend product binnen én buiten de blogwereld. Ik kende hem maar moet toegeven dat ik hem nog nooit getest had.

De HP is een multifunctionele (lichaam, gelaat én haar) droge olie met 98.1% ingrediënten van natuurlijke origine. In de zalige ingrediëntenlijst vind je hazelnootolie, amandelolie, macadamia-olie, vitamine E…

huile-prodigieuse (3)

Hip Hoera voor sprayflacons. Zo lijkt het precies een parfum. Het zorgt ook voor een luxueuze uitstraling. De olie gieten ging niet zo makkelijk zijn.

huile-prodigieuse (4)

De olie is zo goed als kleurloos en heeft een heel speciale geur die ik moeilijk kan omschrijven. Het is een rustgevende geur die perfect past bij de herfst en winter vind ik. Hij wrijft makkelijk uit en is zuinig in gebruik.

huile-prodigieuse (5)

Deze foto heb ik genomen vlak na het uitwrijven. De olie trekt snel in en laat geen vettige laag achter. Daar ben ik enorm blij mee! De geur blijft nog enkele uren hangen. Wat me opvalt is dat mijn huid achteraf enorm zacht aanvoelt en er een subtiel niet-vet glansje te zien is.  Nu begrijp ik volledig waarom dit product zo bekend is!

Deze prachtige Limited Edition kost 32 euro voor 100 ml. Go get it!

Written by Eva

10 thoughts on “Nuxe Huile Prodigieuse LE ‘Love from Paris’

Plaats een reactie