S.O.S dry skin!

SAM_2316

Vandaag officieel de eerste dag van de herfst. Daarna komt de winter. Niet meteen de leukste tijden voor onze huid.  Dry skin everywhere! Ik heb alvast mijn body creams en lotions verzameld ter voorbereiding.

SAM_2319

De Intense Repair body balsem van Neutrogena heb ik de afgelopen weken vaak gebruikt. Deze is echt voor een zeer droge, jeukende huid. Als je dit allemaal leest verwacht je echt een vette crème die traag intrekt.  Toch niet! Hij voelt zeer fris aan en trekt snel in. Ik hoor mijn huid bijna ‘danku’ zeggen 😉

De Nivea Pure & Natural voedt niet alleen maar heeft ook een verstevigende werking. Daar zeg ik geen nee tegen. Bovendien is 95% van de ingrediënten natuurlijk.

SAM_2322

De Touch of Happiness van Rituals. Met z’n heerlijk sinaasappel-ceder-geur ideaal om nog even in vakantiestemming te blijven. Uiteraard doet hij ook goed zijn werk.

Le Petit Marseillais Herstellende Melk met karité, aloë en bijenwas. Meer moet ik niet zeggen zeker?

SAM_2324

Rituals Magic Touch met kersenbloesem en rijstmelk. De geurcombinaties van Rituals, gotta love ‘em! Antioxidanten, vitamine E en het ingrediënt Centella Asiatica helpen de huid verstevigen.

Rituals Spark of Hammam met eucalyptus en rozemarijn. Aromatische Eucalyptus heeft een stimulerende werking op lichaam en geest en rozemarijn is bekend om zijn revitaliserende en hydraterende werking.

Heb jij ook al een legertje body creams en lotions klaar?

Written by Eva

8 thoughts on “S.O.S dry skin!

Plaats een reactie