EOTD Autumn

SAM_2301

Binnen enkele dagen is de herfst weer in het land. Meteen een inspiratiebron voor de EOTD van vandaag!

Bij herfst denk ik meteen aan het vallen van de bladeren. De kleuren die daar bij horen voor mij zijn bruin en oranje. Daarom heb ik deze twee kleuren gekozen voor de EOTD van vandaag.

Wat heb ik gebruikt:

– I dream of nevis palette van NYX

– I love stage oogschaduwprimer van Essence

– 2 eye shadow brushes van Dr Hauschka

– Super Liner van L’oréal

– Volume vertige mascara van Yves Rocher

– Couleurs nature oogschaduw van Yves Rocher

eotd

De eerste stap is natuurlijk de primer aanbrengen. De oogschaduw moet goed blijven zitten!

eotd2

Als basis koos ik voor de donkerste kleur van het palette. Een mooie, matte, bruine kleur. Zoals je op de foto kan zien heb ik die al het meest gebruikt.

eotd3

Daarna bracht ik deze ‘Orange flash’ matte oogschaduw aan uit de couleurs nature lijn van Yves Rocher. Die liggen nu trouwens in de winkel voor 8.95 euro ipv 13.90 euro.

image (3)

Daarna een vleugje eyeliner. Geen wing.

image (6)

Als mascara gebruikte ik de Volume Vertige van Yves Rocher. Deze is nu ook tijdelijk te koop voor 10.95 euro ipv 19.90 euro. Mooie verpakking, leuke borstel en goed resultaat.

image (8)

De kwaliteit van de foto’s is iets minder dan anders. Midden tijdens het maken van mijn look waren de batterijen leeg. De rest van de foto’s heb ik dan maar met de IPad gemaakt.

image (7)

Wat vinden jullie van deze ‘herfstlook’?

Written by Eva

15 thoughts on “EOTD Autumn

  1. Mooi!! En wat een prachtige ogen heb je. Ik zou ook zo’n kleur willen 😉 je wimpers zijn ook al zo lang. Kriebelen die veren al een beetje nu 😉 Ik zou wel vaker EOTd’S willen zien van je.

Geef een reactie

