Killer Queen by Katy Perry

killer-queen-katy-perry

Toen ik het persbericht enkele weken geleden in mijn inbox vond was ik meteen verkocht. Wat een prachtig flacon! Dat flacon zou fantastisch passen in mijn verzameling. Lucky me mag zich vandaag de trotse eigenaar noemen van bovenstaand exemplaar.

“Het beeld dat ik voor ogen had tijdens de creatie van Killer Queen, was dat van een krachtige, machtige, zelfverzekerde vrouw. Ik hoopte tot een geur te komen die de innerlijke kracht van iedere vrouw zou versterken.”

killer-queen-katy-perry (2)

Met het flacon was het liefde op het eerste gezicht maar van het parfum zelf had ik eerlijk gezegd geen al te hoge verwachtingen. Op de één of andere manier stel ik de kwaliteit van celebrity parfums altijd  in vraag. Deze killer queen is dan ook pas het tweede celebrity parfum die ik ooit bezat.

topnoten: wilde bes, pruim en bergamot

hartnoten: rode fluweelbloemen, natuulijke Arabische jasmijn en rainbow plumeria

basisnoten: kasjmier, vloeibare praline en natuurlijk patchoelihart

killer-queen-katy-perry (3)

De geur viel veel beter mee dan ik gedacht had. Wat een opluchting! Zowel de binnenkant als de buitenkant zijn dus geslaagd voor mij. Het is een geur die perfect past bij de herfst en winter. De geur deed me sterk denken aan een ander parfum, maar ik kon maar niet op de naam komen. Ik heb wat lopen speurneuzen op het internet en zo stootte ik op flowerbomb van Viktor & Rolf. Dat was het dus! Zo kunnen jullie je misschien beter voorstellen hoe dit parfum ruikt.

Katy Perry Killer Queen Eau de Parfum 30 ml nu verkrijgbaar voor 27.50 €. 

Wat vind jij van het flacon?

Written by Eva

12 thoughts on “Killer Queen by Katy Perry

  1. Hij is nog maar uit en je hebt hem al ofwat? Goed bezig!
    Ik stel mezelf ook altijd vragen bij parfums van beroemdheden. Maar hij is in ieder geval niet zo duur,, dat is ook wel eens fijn!

  2. Pingback: Favourites of September | Beauties@Work

Geef een reactie

